5.01.2006

繼續努力




YEAH!車仔三比零贏曼聯蟬聯英超冠軍,主場大勝捧杯,靚到無論(係希望RONNIE無事,可以踢到世界杯)
我要開會,完場咁滯先係旺角閒人尃用區睇了最後十分鐘,胜負己定,其實求沾染下個氣氛,呢度轉為專用區後,我好鐘意去行。因為似日本,似LONDON街頭,好熱鬧,好有人氣!
不過今年車仔成績其實強差人意,明年真係要繼努力!摩連奴係我偶像,我信佢出年會有大突破!

YEAH!新電腦終於到喇!好正!
有咁正電腦,無藉口再偷賴,一定要努力!

『狗咬狗』係我同導演鄭保瑞第一次以編戲同導演合作,而多數人搵我寫戲本,係因為鐘意我d對白,但呢 部戲最長一場戲對白都唔過十句!對我黎講簡直係超級大挑戰!但最后總算完成這個創舉!
部戲拍完之後,係FILM-MART有康城揀片人睇中,考慮邀請部戲去電影雙周部份,我同導演開心、興奮左個幾星期,可惜最後去康城的願望未能達成,坦白失落真係有,不過都係果句「繼續努力!」
去康城只不過係時間問題!努力呀!手足!

2 comments:

Anonymous said...

胜負以定?!

胜負已定!!

Anonymous said...

你一定有機會去到,仲唔止康城tim~~ 繼續努力啦~~ 睇好你呀~~

我返學都會經過旺角嘅行人專用區, 唔知我哋會唔會見到呢? 不過只有我認得你樣... 如果我見到你我一定會叫你ga~~