5.15.2006

TAXI DRIVER


我ENJOY駕駛,一個人在車廂內,鐘意聽咩歌,開到幾大聲,五音不全跟住唱都得!心情低落,邊駕車邊放聲痛哭,係一個好好的治療方法,總之落車前要搞掂!
呢個私人天地好正!
但日日為左泊車、塞車等等的苦況,真係想即刻跳車,轉撘的士無咁嬲!
為左爭取時間,我最終選擇了跳車!
無渣車後,我曾下決心要撘多D地鐵,巴士,同個世界接觸多D,但每日開會,約三點,三點十五分我仲係屋企,如果再撘地鐵,去到個會岩岩開完,撘巴士就會好D,去到個會岩岩開,不過係聽日果個....
所以我最終都係撘「的士」!呢度我想以過來人身份同大家講,撘的士癮,比毒癮更加難戒甩,小心!唔好試!撘得多就見得多司機,你會點稱呼的士司機?
通常分呢幾種「司機」、「司機大佬」、「的士佬」、「死的士佬」,點叫就視乎果位人兄人姐表現了!八九十年代,經濟好的時侯,真係好多「死XXXX的士佬」,揀客,態度差,貼錢買難受!不過好時代過去,司機們亦進步了,明白要做一個令人尊重的「的士司機」,首先要夠尃業,盡所能滿足乘客需要,如果夠細心待客多想一些,我何止尊重你,簡直想攬住你錫!遇到呢D咁難得一見的司機,我會稱呼佢為「師傅」,不過通常我可以碰到個「司機」已經好開心,碰到「司機大佬」簡直要兜一兜去黃大仙還神!
我大部份時間都係CALL車,電召的士有一個特色,車上面至小兩個電話,我碰過四個電話,兩隻耳各勾著兩個HEAD-PHONE,仲有部WAKIE,有時佢地會開埋收音機,左手渣車,右手抄來客電話,左耳聽住個客,右耳聽緊另一個司機落ORDER,仲可以Cut到三條線!呢D係咪叫專業?!
好驚~~~~每次都好驚~~~但我又唔忍心開聲阻住人家搵食!好彩有日我終於坐到個有型後生仔,架車好乾淨,無味,無電話,WALKIE聲,D歌好舒服,車速適中!嘩!我覺得劉華唔再做「今時今日,咁O既服務態度唔夠架」大使,搵佢一定夠資格頂上!
「撘車最緊要鬆馳,好似D飛機咁,係咁標榜頭等幾舒服,可以一落機就去開會,就係呢個道理啦....你地落車我就會開番D野 ,CHECK下有冇客....」
你話去邊到搵?!佢仲好有道德,唔肯俾電話我直接CALL佢
「你覺得我好,我覺得我只係盡本份,唔可以個個搵晒我,咁其他人咪餓死!」
佢仲叫我如果怕嘈,可以同司機講,佢就會閂細聲,就係咁簡單?原來真係,只要上車時講明
「唔該細聲D電話同WALKIE,渣慢D,同開903...」
其實佢地係會照做!明晒!謝謝!
講完最好,講我最怕,第一怕就係果D得過且過,求九期的司機
「唔該前面路口落......前面呀....再前D丫.....」
叫一步行前D,唔叫就呢度落都得啦!
「903丫唔該....」
「940都得呵.....930得唔得?」
按903又幾難呀,無HEART到咁?!
第二怕,問我路同唔識路
一上車佢就問「你想行邊到去?」
我都係答快果度架啦!你一係講晒所有選擇俾我揀,但其實係唔係應該揀左條合理唔塞車路線話番我知呢?
「我渣車無耐,唔熟路..」
關我咩事呀?
「我替更,唔熟路」
咁點解你仲要做替更呢?
「你去果度,我十幾年無去過....」
!唔識路仲要我接受呀?!
呢D司機通常係四十幾歲,傻下傻下果D,真係俾吹賬!
尋日見到單新聞,個司機成八十歲仲渣緊夜班的士,雖然佢個故事好淒酸,但我真係求神拜佛唔好坐到佢!反而上星期坐過一個從加拿大回流香港的女司機,如果有遊客坐到佢車,真係會對香港的士司機留下一個好好印象!
「ARE YOU TALKING TO ME?」

HAHA~~~

3 comments:

Anonymous said...

我好少搭的士呀,所以唔知情況係點, 不過我遇到嘅司機大部份都好好人, 不過有一次有個衰司機嫌我唔係搭長途而拒絕我上車...

Anonymous said...

taxi drivers in Toronto are so bad.
1) the taxi smells (most of them, because middle east ppl drive them)
2) DIRTY
3) they are always on the phone talking in their native language.
but the good thing is, they are FAST. hahahahaa

Anonymous said...

hi unclebeach

i am that lady taxi driver, thank you for your appreciation. why u take my picture??? ha.....

it's a pity to find your blog tonight when i just back from bangkok, that night u told me your blog is unCle, not unKle, anyway, i will keep your tour information and i will go there this september, hope i will enjoy the shark's fin.