5.29.2006



睇cable康城特輯訪問張震,令我想起佢緋聞女友舒淇,舒小姐令我想起樂基兒,佢地其實有九成似,見到佢兩個,我當然想起黎明,然後我好想睇多次「leon the professional」,再睇當時年紀輕輕的natalie portman,不其然想到她在CLOSER內的演出,但我唔鐘意呢部戲,因為我唔信,唔係唔信男人咁衰,係唔信衰得咁蠢!






想起CLOSER,好自然會想起另一部好似的電影「MATCHPOINT」








我唔係WOODY ALAN迷,怕睇佢演出,怕佢口水多,不過呢部肯轉去倫敦拍,又用班後生靚仔靚女演,個故事係好老土,不過勝在夠HEAVY,同充滿反思味道,再加上有Scarlett Johansson,好養眼,佢成日演呢D角色,即刻會想起「LOST IN TRANSLATION」http://www.lost-in-translation.com/intro.html







我好鐘意呢部戲,有時會開住佢個網黎做野,d音樂好正,個東京拍得好有mood








每次睇都會令我回想起到北海道拍完「七年很癢」走到東京玩的那個周未,好好玩,但相機無電無charger,一幅相都無影過



















想起東京,令我打左個電話俾朋友,問佢九月會唔會睇MADONNA,佢話正組隊中,我報完名咁即刻羅番D MADONNA碟黎煲,想番起佢以前拍過一部戲叫做「IN BED WITH MADOONA」

1991年,MADOONA係戲裡面話最愛是SEAN PENN,我想起SEAN PENN在「MYSTIC RIVER」同「21 GRAMS」極具感染的的演出,然後我想起鄭保瑞導演,因為我隻「21 GRAMS 」借左俾佢,佢係都唔還,我話算,當我送左俾你,佢唔要,係要爭我,但唔還,佢呢D咁無聊野蠻的行為,令我想起大時代丁蟹,丁蟹我想起黃金少年,幾好聽令我想起個劇的編劇火火拍左個半小時作品叫「高」,明晚首影邀請了我去睇,想著咩衫令我記起星期二要去羅番兩件衫....
唔好再「令」落去,個腦都係link番過黎度劇本,唔係就大鑊加個令!

6 comments:

Anonymous said...

你好! "友沒友"---呢三個字俾到你咩感覺呢??

小弟跟一班朋友將於summer, 拍一段30-45 mins 既短片, 片名叫"友沒友"?
所以我們極希望閣下可提供一些 "度"劇本既小Tips 又或者 参考既website 給我們.

多謝你寶貴既時間!!

My email: rellz_C@hotmail.com

Anonymous said...

好有趣的無限聯想~

Anonymous said...

haha..我鍾意哩篇,寫得好好!!睇完都令到我諗返起拍[7年]北海道之旅, 又令我諗起3個人飲40幾支sake醉到嘔, 又令我諗起我已經好耐冇去日本, 好想去呀! ^^

Anonymous said...

I have watched Closer twice. The music is excellent!! (The cornblower' daughters) Everyone seems to agree that it is like a reality show, honest and real. U think it is the husband / the lover is being stupid?? I hope there is another ending to it. Don't like the ending. "Closer" feels sad.

Zeph said...

Leon is my all time favorite...
I keep a plant just like his on my office desk...

anf said...

好鍾意你呢篇.
思緒o既free flow 好有趣.

我唔鍾意Closer, 因為我覺得根本每對情侶都會經過背叛出賣;所以, 將一D事實講出o黎o既劇本, 我唔覺得係好橋