5.03.2006

女人禁區

無睇到,好想睇番,我咁樣BT算唔算犯法?有冇有心人可以借我睇?

咁恨睇唔係因為覺得自己做得好,亦唔係恨睇葉旋(唔知點解對佢無乜感覺)最主要係果日講個topic叫
「臭男人」,而個節目實際得二十幾分鐘,中間仲要播片,接電話,減埋warm up時間,實際可以講的時間不過十五分鐘,「個題目太大,唔夠時間講!」阿田講得好岩!
原本話講「女人胸」咪好羅,又易講,又易有效果,唔好話驚我地講得過火呀!家下呢個題,係現場都不停提我地去盡D啦,ATV唔打爛仔交,點夠TVB搶丫,睇除步高事件就知啦
拍攝時間好長,拍左好多野番去剪,作為第一集,多點選擇是好的,希望唔會貪字得個貧啦!
我都好希望我係錯,大家有睇過就話俾我知啦!

7 comments:

Anonymous said...

BT翻版唔算犯法

Anonymous said...

唔係系 hk download BT 唔比咩??

Anonymous said...

我有睇架..當然唔係因為葉旋啦..一定係因為你同阿田啦..講好唔好睇..你同阿田當然唔使講啦..講野默契好似做緊電台節目咁..不竟係人地的節目..你地都冇咁為所欲言啦..至於主持人..真係太緊張囉..有時佢講完嘢..再見到你地個樣都好似唔知比咩反應佢咁..你地d反應好明顯囉..好好笑..

Anonymous said...

依個節目叫咩名呀?
有冇人可以 tell me ar??

Anonymous said...

講嘢當然係你同阿田叻d, 你哋日日喺電台返工, 訓練有素, 感覺上葉璇講嘢好似冇咁叻...有d窒吓窒吓~~

Anonymous said...

果節目叫咩名呀?

Anonymous said...

If you haven't managed to watch it yet, the archive is available on the ATV website - www.hkatv.com. Scroll down and on the left hand side, there's a red box called "TV programmes on-line". But the clip quality wasn't so great. Maybe my connection was too slow. Just ignore if you've found this out yourself already.