5.04.2006

新玩具


仲爭個喇叭,不過呢舊野都唔知幾時先有時間研究

5 comments:

Anonymous said...

其實我每次見到你的相..都想問..係咪你阿妹幫你影架..如果係..又係幾攪笑..佢幫你影..你地真係幾溫馨喎

Anonymous said...

嘩! ipod video, 不過我好似聽人講過 好易壞.. 唔知係唔係 , but it looks awsome!!

Anonymous said...

我想問相中係唔係你屋企呀? 你就好啦~~ 有ipod用, 我都想呀~~
第一張相部ipod反映到你個樣, 好得意>o<

Anonymous said...

海灘san...我比較在意妳部電視雞囉...XDD"
妳係咪特典影電視雞咋...XDD"

Anonymous said...

你買個earphone重好啦!
ipod原廠個好廢嫁