5.22.2006

解碼


全城解碼熱,其實早在達文西密碼前,我已經常見d人住本八掛雜誌係度拆「黑面熱情歌皇係邊個呢?」「黎明?eason?我估到!係古仔....」然後大家發出滿足的歡呼聲,跟住繼續拆解下一個!所以對呢班專業拆碼皇黎講,達文西密碼劣評如潮,滿足唔到佢地,係唔難理解。不過其實係咪因為大家仲未拆到Dan Brown同Ron Howard暗藏腦袋內過千多個密碼呢!
當你拆解到「腦袋內過千多個密碼」簡稱老千密碼時,通常都會係呢個反應「...我...趙..!」
我灘叔,無睇過DA Vinci Code!但一向都喜愛set密碼同解密碼;其實大家同我都一樣,不過通常我地唔會叫果d做「密碼」,多數叫「暗號」
最常見,當然是情侶之間的密碼,最緊要係俾第個發現都無法拆解到那種
曾經有個女同事不停收到「曼聯!」的口訊,起初我還以為有人叫佢買波,但每次見佢一收到就笑得甜如蜜般,後來我祈解到「曼聯」即係「man utd」,再簡稱就係「M U」....「MISS YOU」
YEAH!!! 真是一件蛋糕!






一個關於兩夫婦用「暗號」的笑話
自從馬克的兒子開始懂事後,馬克與太太往往想歡好時,都驚被兒子發現,阻了好事之餘,仲要同佢唔知解釋幾耐先明,所以每當馬克想要,佢就會用「羅D衫去洗衣機洗」做暗號,向太太暗示;但馬克連續幾晚向太太提出「洗衫的要求」,都因太太要照顧兒子及太疲倦而婉拒,再過幾晚後,太太自覺內疚,決定主動向馬克提出有所要求
「老公,今晚羅D衫去洗衣機洗丫?!」
馬克見太太風情萬種,卻一臉無奈
「D衫積得太多,我尋晚用手洗左~~~!」

笑之餘亦話我地知拆密都要講下TIMING,TIMING錯,拆到都無用!
情侶之間另一種密碼是向外使用的,當然係要黎瞞住女友出去玩,或者瞞住男友出去玩!
為免漏天機遭天譴,所以我唔舉例喇!你地可以問,我可以幫你地拆碼







有一種碼我認為好難拆,剛出生的小BB,聽三姑講,每日對住個女,不停閱讀佢每一個表情,分折,抽絲剝繭,終於知道肚餓同瀨左屎,係表情上分別,其實我覺得係一樣,不過佢係阿媽睇到當然同我唔同啦!
我最近睇緊一本好好睇書「深夜小狗神秘習題」





講一個十五歲自閉天才男孩尋找一隻狗被殺的真相,自閉的世界好有趣,其實要拆解佢地好簡單,只要你夠耐性同尊重,你一定會了解佢其實想表達什麼,覆雜密碼,拆得開,內裡可能好美麗!

Can you read my mind ?

5 comments:

Anonymous said...

i like using n creating code personally, cos it is private and sumthing dat belong to myself. bet u hv many too~ i want to know wot yrs like, guss it is full of imagination...private code~ i'm lovin' it ^^

Anonymous said...

灘叔..
Hv you watched this yet?!

http://www.youtube.com/watch?v=jG8qEOFxX2M&eurl=

[巴士阿叔 第二回 比差人拉].....

Anonymous said...

hey I study in Psychology
This book actaully is About a kid who had OCD ga...

Monkey said...

每個人都係創造密碼者, 同時亦係解碼者...

Anonymous said...

hey , can u tell me the english name of the book , so tat i can look for the original version here in Australia , thz ~