5.17.2006

幾年都未試過咁好笑

我真係笑到眼淚水都出,一定要睇!
http://www.youtube.com/watch?v=6wzMJ_RdgHg

17 comments:

Anonymous said...

個圖書管理員聾架?

Anonymous said...

我尋日先睇先...笑到我 = ="
但唔明點解唔俾笑....

unkle beach said...

最怕wanwan呢種無幽默感口既人,呵欠~~

Anonymous said...

尋日睇嗰陣真係笑到抖唔到氣

Anonymous said...

條link係咪我send比你架?? 雖然班㗎仔真係好無聊..但係真係幾好笑^^ XXDDDDD

Monkey said...

佢哋忍笑忍得咁辛苦呢吓先好笑呀~~

Anonymous said...

TESTING TESTING..我之前post過comment但冇出到呀~~~~

Anonymous said...

最好笑係聞臭氣同slapping machine...真係癡線!

Anonymous said...

果段野係日本搞笑節目來架...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=jKbxkUJjB6M
記住要看下去呀.

Anonymous said...

多謝哂ar!!
阿伯嗰part 真係笑到我死!!

Anonymous said...

hello, I like your weblog. Have a great week. Take care.

Scott McLean said...

hi, How are you? I like your weblog. The pictures are very good. Have a good week.

Anonymous said...

heart broken~

Anonymous said...

之前睇過一個唔準笑遊戲, 同樣令我反艇

英文篇
畢業典禮篇
生物課篇
體育課篇

www.jumbo.32.hk/?32

Anonymous said...

好無聊呀......但又真係幾好笑喎!!

Anonymous said...

「還是喜歡你現在的樣子」....我講你張相