5.30.2006

寂寞


無敵會好寂寞 無伴會好寂寞
寂寞會令人無聊,無聊會做好多無謂野

例如一分鐘check email一次(跟本無人搵)
打自己個名上google搵下有咩奇遇(試下搵周海灘,原來係一個地方)
不停搵戲睇,搵晒出黎又走番去上網(然後又check email)

我不停重覆以上程序....sigh~~~ 創作係最寂寞,條路好漫長.....

難伴你奔遠路,千萬珍重,衷心禱告,長晚裡起舞吧,起舞吧........達旦

13 comments:

Anonymous said...

uncle beach

can u tell me where u get those pic from? those back of little girls pic.

thz

Anonymous said...

灘叔,我好鐘意果張相,就係你貼梁山伯中鎮宇個背影shot架!!個背影令我好有感觸,我依家每次睇番碟都喊....
我本來就係鎮宇既fans,同埋又好鐘意你同葉偉信果兩部戲,梁山伯&爆裂刑警,加油加油~好期望你再有新創作出嚟!!
創作雖然係條寂寞又漫長既路,但唯有經歷過咁樣焠煉出來的果實,先會令人回味無窮架!

Anonymous said...

好感性的...海灘。

janice said...

尋日我都做緊同樣既野, 同樣我到記低左, 可能所有人都有呢d moment

unkle beach said...

J:

住PERTH係真係會悶死?

Anonymous said...

灘叔:
應該仲有一樣, 不停睇自己手提, 睇o下有無Missed Call, SMS.....
我每日都係過D差唔多你講既生活, 真係有誰共鳴呢.....??

肥貓

Anonymous said...

寂寞....呢2個字..已經日日陪住我

一年前有白血病,醫院既療程完左..而家剩係可以係屋企..又唔出得街,因為怕細菌感染,係屋企唔係對住部電腦,就係對住電視,你講果d無聊野我做過哂..我而家足足係屋企悶左9個月..仲要悶多3個月..等9月開學..

而家我覺得令我有新鮮感既已經唔多..除左你個blog..我日日起身就睇.不過唔多留言姐

我打左咁多字..希望你有睇啦 灘叔!

unkle beach said...

TO JERRY:

世界上痛苦同快樂成日都撈理一齊,等待係好痛苦,但等到果一刻,真係開心到非筆墨可以易容!
跟住有世界杯睇,又過一個月,斬眼就到九月你從出江湖!
我本來想今日開始停寫幾日BLOG,為左你,我~~~會~~支~~~~落~~~去~~架!

janice said...

唔悶, 我好鐘意呢度. 以經10年.
反而, 我哥哥每1,2年都過黎recharge.
你個人悶, 係香港都可以好悶. 係咪?

Anonymous said...

JERRY 加油!大家都要比心機!

Anonymous said...

Someone from Perth... I am Melburnian:)

This week is very hard for me... as my all three assignments will be due next Monday... I am so scared and lonely... but I guess Jerry feels even deeper of all these feelings than us all.

Jerry, you rock! cheer up!!!

Anonymous said...

灘叔,
隨心好了,要限定自己定時定候update blog是很難的事,有時情緒不是寫作mode也幫不了。
我自己都有寫blog,但日常工作實在太忙太忙,沒有常常 update blog;你的blog真的做得好好、也很喜歡你的文章、你的想法;加油!告訴你呀,你的blog是我每天必「經」之網站。有時對著電腦(上班時),都會快click一下,看看有沒有新update!
祝愉快^3^!

Monkey said...

我都會支持你, 加油~~