5.25.2006

有誰共嗚 四






理想對像~鄭秀文

個故事完全同鄭小姐無關,我係電影行中有個朵~~~~「雨多田光」,因為我開工成日都會落雨,成日因為咁影響晒拍攝進度,其實我又可止雨多咁簡單,我試過拍「七年很癢」,三份一拍攝時間係落雨,仲打左兩次風,仲遇到幾十年難得一見的「雙風眼颱風」!咁都未算勁!過到北海道,六點幾級大地震,油庫爆理炸,我簡直係災難光!
我開始由擔心變成自嘲,每次副導同我傾拍攝安排,就算係接近完美安排,我都會好掃興咁唱「想得這麼理想,注定有劫數破壞甜夢一場....」
然後第二日又真係會落雨,於是副導演下令禁唱呢隻歌,直至部戲拍完,大家唔敢唱,真係天清氣清左好多日喎,我地又再開工,臨到拍攝現場,收音機就係播呢隻歌,我仲好記得個DJ係903vani,我地即刻妖聲四起,一邊叫閂收音機,一邊跳落車,唔夠五分鐘之後,個天開始黑,跟住....唔駛講啦....






「雨多田光效應!收工!」
跟住走果時,差不多全組一齊唱「想得這麼理想........」 簡直壯觀!

7 comments:

Anonymous said...

hey, i like tat song too. have u actually record 有誰共嗚 yet? if so, wen will it be?

Anonymous said...

老友....你講既野,我而家真係感同身受....我要拍陽光普照,佢同我黎個傾盤大雨....屋漏更兼逢夜雨.....個景又漏水,演員心情鬱悶,又熱又局,仲要一身冬天打扮....場口仲要係鬼咁開心.....我同個天一樣....日日都想喊.....!

unkle beach said...

to bbq:
我都唔敢黎探你班,你就知咩事啦!
但係你睇我咁都捱得過,無事o既!
撐住呀導沱老友!
撐住呀!!

Monkey said...

貴人招風雨...

Anonymous said...

雨多田光。。。真係好慘wor。。。

係呢﹐你0甘鐘意聽歌﹐搞“歌gag"﹐有無惗過開拓你另一個創作層面--做填詞﹐同林夕呀Y爭一日之長短呢﹖

Anonymous said...

跟本係一個惡夢,我諗呢套戲係史上用得最多instant雨褸既一部戲

Anonymous said...

don't worry I am like that too.
Rained on all of my graduations, my outdoor birthday party, my outdoor vacations, even my wedding.

thats just life!