5.13.2006

世界杯夢碎


仲有三個星期,就知道朗尼究竟有冇上屆碧咸咁好運,奇蹟地出席到世界杯決賽周!不過我就已經肯定今屆出席世界杯的夢碎了!
舅父在上次外婆生日時,曾邀請我跟他兩父子一齊到德國睇其中一場,去睇世界杯已經一直係我得個講字的心願,邀請我的竟然是舅父,真係開心到癲!點解咁癲?!
舅父係成長中我最敬畏,欣賞的一個長輩;小時侯,舅父係我眼中,是一個高大威武,果斷,小說話多做事的「男人」,好MAN!真係好MAN!佢鐘意踢波,我就去學踢波,我的第一對「波砵」,就係舅父送給我,我第一場去大球場睇的賽事,亦都係佢帶我去,我好記得,總督杯決賽「市政對精工」,然後我每星期日都會走到外婆家,如果舅父心情好又有時間,就會帶我過海去大球場睇波,回程時到中環撘船回到美乎,在船上還可以吃一碗「餐蛋麵」!
舅父結婚後,要照顧家庭,已再沒有跟他一起去睇波,到八十年代尾,佢舉家移民加拿大,我們聯略小了,但我一直留意著舅父的消息,知道在加拿大的日子捱得好辛苦,又要兩邊飛,有傳舅父患上抑鬱症,孰真孰假熟不再重要,現在看見他談笑風生,過去的都捱去了...轉眼間,表妹、表弟已成人,舅父、舅母亦開始鬆下來,可以把臂回北京睇「阿RAIN演唱會」(真係SWEEEEET...)仔大女大,早十年前無時間做的事,現在慢慢享受都未遲....舅父完全接受仔女大了後倒會離開,各散東西,所以襯表弟入大學前的暑假,計劃約埋我一齊去睇波(所以你話對我幾重要),但今日收到佢電話,可能係三十幾年來第一次,佢話要過去大屋搬細屋,因為表妹要離家到多倫多工作,舅母將回港跟舅父住,所以只剩下表弟一人自住!搞完搬屋都完世界杯!所以要下次!
欣賞舅父的責任心,更加欣賞佢的人生態度,從未想過養大仔女後,要他們供養
「責任完左,就各散東西架喇!」
「你捨得咩?」
「唔捨得梗硬留佢地係身邊,咪盞搞到不歡而散,佢係會見你就見架喇!無得逼!」
相信遲下再約舅父睇波會易好多了,不過可能舅母會跟埋黎,無所謂啦,一齊去囉,但我唔會陪番你地睇阿RAIN架!

5 comments:

你的聽眾 said...

唔怪得之你咁鍾意睇波, 完來受你舅父影響... 雖然我唔睇波, 但希望你支持嘅球隊可以得勝!!!

serina said...

your uncle is so funny, went to rain's concert! Your family is very warm!

黎舅母 said...

你舅父有冇甘man, 我唔多覺. 可能見了他廿幾年. 養大兩條化骨龍過程不足為外人道, 長期分離, 好彩沒有家變, 變的是自己的心, 更加惜珍對方.
講真, 你舅父後生真係幾有型, 有型過亞Rain, 如果唔係, 我唔會嫁比佢.

unkle beach said...

唔駛比啦!俾妳再揀,都一定係嫁俾阿rain架喇!

hahahaha

Supercalifragilisticexpialidocious said...

個人觀點Rain個樣太有性格,我唔識欣賞,亦唔係好明佢有幾靚仔。
韓國明星,最靚仔係金來沅同金載元,兩個都唇紅齒白眼大大笑起上黎咪咪眼。
係我杯茶。
http://big5.chinabroadcast.cn/gate/big5/gb.chinabroadcast.cn/9964/2006/02/17/Zt1083@903660.htm

http://big5.chinese.tour2korea.com/02Culture/Entertainment/news_read.asp?konum=subm1_1&kosm=m2_7&oid=2070&strPage=1