5.28.2006

HMV


英國有三大影音MEGASTORE,「VIRGIN」、「TOWER RECORD」同「HMV」,我自己最鐘意行VIRGIN,夠多野又好玩好多,再加上佢老闆RICHARD BRANSON係我偶像,(佢故事有機會再講,大家可以去睇睇先,勁堅人!http://www.virgin.com/aboutus/autobiography/)以前好鐘意去買TEE,因為香港無
等唔到VIRGIN黎開鋪,當年TOWER RECORD登陸香港時代廣場,我第一時間撲去行下啦!
「嘩~~~仲衰過旺角D上樓鋪!」
當時我懷疑香港係咪唔適合搞大型影音鋪,所以生意角度應該咁搞,但係當尖嘴HMV開幕後,我肯定自己係錯,五層,層層賣不同野,有條不紊,售貨員態度好又專業,我去親都好開心,仲一定有幫襯!雖然好多人認為佢賣貴出面三份一,幫襯佢係代表「笨」!但我完全唔認同!道理等如出街食飯,你味味都識整,咁裝修、人手、服務,食完唔駛洗碗....收貴D係好合理!咁大地方俾你行,行完試完先買,俾多D梗要架啦!
我好鐘意係呢度HAE!
但近年唱片、電影點難做法,從大家不停買D9、網上DOWNLOAD歌已經知道,tower第一個唔玩,跟住virgin無晒黎香港開鋪消息,HMV可以捱到今日確實係好難,但終於都頂唔住,要搬鋪!





呢間新鋪真係令人唏噓,得兩層,D野炒理一碟,我入左五分鐘唔夠就走左,以後約人係尖嘴未夠鐘,都唔知去邊到hae好!

香港就係咁,乜都係o黎得快,走得快,過左無人會珍惜,因為好快又有新野鐘意!


時代不停變,我雖無奈但都要學習接受,更加要學習的是「 」

6 comments:

Anonymous said...

uncle beach~
做咩成日係屋企寫Blog ar, 出多D街 ar ma~~

Anonymous said...

What a shocking news! I am not a fan of HMV but I feel sad that HK CD industry is dying... I guess you are an admirable customer to HMV, for your appriciation towards their staff's professionalism and passion to music...

unkle beach said...

blog唔係一定係屋企先寫到o既

Anonymous said...

好搞笑 lor, 可以係度同你對話~~好似同緊自己D fren 傾計 ^_____^
我係澳洲日日都聽你地個節目ga~
唔好成日build up 浪子形像la, 女仔鐘意多D安全感ga...

加油la~比心機度劇本同做節目la~

Anonymous said...

其實annoymous講既“唔好成日build up 浪子型象”我都想講好耐。。。我當然明白係節目需要﹐但願你唔好0係現實生活延續呢個image。。。

唔知點解﹐我覺得你係會結婚既~ you deserve a good woman~ 因為你有條件又有heart﹗<--- 唔好當呢個係gag﹐係真事

Anonymous said...

其實hmv唔想搬架,不過而家d業主好奇怪,成日都以為個市好好,佢地係銅鑼灣同尖沙咀搵到咁大同咁近舊鋪已經好難得.