5.01.2006

Must Keep

「我唔想批評人,但我亦唔想講大話」
所以唔好問對我馮導演的作品感覺如何,基本上我係唔會睇「老馮日記」,但咁多星,果拍法咁新,對一般電視觀眾黎講,係好吸引;但其實吸引唔到我,直到上星期果集,我竟然睇晒,仲覺得Must Keep!
肯Keep的東西,一定有一些收藏價值,這些價值可能係來自其他東西,但一定唔係為左馮導演,亦唔係為左客串的王敏德.... .. 咁係為左乜?
星期六收工後,未夠鐘開下一個會,我去左「鍊腳」,就係呢個過程焗睇,有一個人好吸引我,就係果個羅飛唔俾錢的「ARRON 女FANS」,佢叫阿迪,係電影資深副導演,嘩!幾多戲,有得演,有得跳,呢集佢仲唔係女主角!
認識阿迪近十年了,九七年頭佢二十歲未夠,剛讀完演藝,又剛做「食神」(戲中家燕姐個衰仔,就係佢女扮男裝)佢過左黎幫我地拍「初戀無脹touch」,亦都有份演出梁詠琪、陳彥行同學(佢口口聲聲話陳彥行D戲係佢帶,咁又幾難喎?)亦都係ending我媾左果個,而呢條橋亦都係佢度出來,真係多得佢唔小!之後佢參與過大大小小的電影拍攝,如「頭文字D」、「七年很癮」、「情義我心知」.... 多年苦練,現在已可以獨當一面。
阿迪除左工作上幫我,佢仲係我私人買家,「衫、褲、鞋、眼鏡、i-pod..... 」基本上佢見到岩我東西,就唔駛問幫我買,但相信未來日子,佢唔會再有咁多時間幫我了,因為最近佢密鑼緊鼓籌備緊個大PROJECT!阿囡,祝妳成功!
btw,妳幕前演出實在太浮跨,都係俾心機係幕後發展啦!但呢一集我一定會KEEP!


6 comments:

Anonymous said...

第二張相影得幾好, 好一致嘅笑容~o~

老馮日記我冇睇呀, 因為仲考緊畢業試, 每日為考試而生活... 你都要努力開會同工作呀~~ 仲有, 希望你有時間瞓覺!!

Anonymous said...

係眼鏡,唔係眼鐘

Anonymous said...

好有 father & daughter feel 呀 哈哈....

Anonymous said...

其實你呢個資深副導演得幾好..浮誇得帶點好笑...令到我同個朋友都會留意到佢且會扮佢的對白...因為佢..我地都係無聊的假期中..開心左一段時間..可以的..請你代我們告訴她..hehe..thx

Anonymous said...

唔係喎, 我都有留意佢喎, 試問邊有女仔唔要靚, 好似佢咁放?? 我覺得佢既星途一片光明, 支持佢呀@@

Anonymous said...

多謝各位fans既贊賞,我會"hill"架,請到此為止