5.08.2006

I Was There


上次去倫敦,已經係七年前的事,一直希望年年可以到倫敦,探望朋友之餘,又可以享受我最歡喜的倫敦天氣,但工作纏身,跟本無法抽空,回想從前每次到倫敦,都可以玩三個星期,甚至一個月,不禁好老土咁唏嚧一下 「GOLD OLD DAYS」

HIGHBURY九十六歲光榮退休,上演阿仙奴最後一場主場賽事,也是柏金最後一場為阿仙奴比賽,亨利入三球贏波(出年可能轉過巴塞),住到明年踢歐冠資格,還有無數曾經為阿仙奴效力過的名宿.....球迷分別穿上紅色和白色印有「I WAS THERE」的TEE,全場變成阿仙奴最CLASSIC的紅白球衣...如此難忘的一刻,日後有人講起,的而且確係想答句
『 I WAS THERE ! 』



八年前我本來有機會入HIGHBURY睇一場波,仲記得當日係COVENT GARDEN搵緊黃牛飛睇「MISS SAIGON」,好辛苦先搵到個YELLOW COW,幫我搞完西貢小姐的飛後,佢突然問我想唔想去HIGHBURY睇波,當然都係黃牛飛啦,一望張飛,就係同我睇西貢小姐同一晚,我當時真係忍唔住講左句中文「我妖!鬼仔你玩野咩!」,終於,而家有人講起係倫敦睇西貢小姐,我可以答「I WAS THERE !」 至於關於HIGHBURY睇波,「SORRY I WASN'T THERE !」
機緣巧合,陰差陽錯,生命裡,我們總有錯過很多宴會、盛事的機會,但可以答「I WAS THERE」的機會仍是多得很
「媽媽(爸爸)的壽宴」 I WAS THERE
「好友失意,大家抱頭痛哭」I WAS THERE
「那一次班同事五十小時趕不眠不休趕起個PROJECT」 I WAS THERE
有人同我講番在布吉海嘯死過番生的親身經歷,
「I WASN'T THERE! LUCKY ME!」
LIVE FOR TODAY,活在當下,每一天都可以有盛事,
有意義的「I WAS THERE!」
白過的「I WASN'T THERE!」
至於我,我有一個宴會係肯定「I WASN'T THERE !」

5 comments:

Anonymous said...

有義意的?!
有意義的!!

Anonymous said...

I'm always listen your radio program, and i'm curious which club team you support on football?

unkle beach said...

chelsea
bar

Anonymous said...

I WAS HERE

Anonymous said...

好壯觀bor。。。