5.02.2006

A.T虎


無心做的事,往往有意想不到收獲,本來想買一件外套,為左襯,買埋條褲,為左襯條褲,就買左呢對鞋!
由細到大都鐘意著TIGER,以前以排球鞋為主打,今年見過新一批,好靚,但仍未叫我即刻會買!呢對布鞋,其實我一直留意唔到,全靠連卡佛elvisu個CUTE CUTE SALES RONSANNE最後介紹!
對鞋唔似converse D款咁classic,咁襟著,但咁大個鞋頭,咁蹺!

最特別係個尾,拉鍊!好處係我綁鞋帶一次,以後就可以好放便穿著

翻到電台 個個勁鐘意我對鞋,一講話五百八十銀,真情覺得抵到要即刻去買!

佢同類型仲有其他款,有低桶,其他色,得閒去睇下喎,記住搵R小姐serve,無介紹錯你

5 comments:

Anonymous said...

嘩 好good呀... 返hk時 要check it out 先

Anonymous said...

對鞋款ok喎..不過我想睇埋你著住黎影...襯晒之後張相多d...

Anonymous said...

個鞋頭好靚...
條拉鍊好正..

Anonymous said...

各位網友,呢對鞋唔係我幫佢買既

Anonymous said...

個款好得意呀~~ 鞋頭圓圓哋, 好cute>o<