5.03.2006

縱容

http://www.youtube.com/watch?v=H20dhY01Xjk

『每個人都可以做惡霸,只要你夠無聊』
節錄於劉鎮偉導演「天下無雙」中的金句!

無聊係可以好惡,最放pair的人係最惡!
不過無聊係縱容出來,個on居仔一係同佢嘈,一係唔好理佢啦,個阿叔跟本就見條on居仔笠水,咪咬住唔放羅!之後仲要同佢握手,握完又要講番轉頭人地問侯阿媽,蠢!
D人嘈交,永遠「咩呀?!」、「講時講,唔好講阿媽呀!」,一講到呢D,永遠都唔會打得成啦!又係
「GARLIC DOG BROOM」
好多人覺得當睇傻佬,好好笑,可能我撞太多呢D人,如果我在場,咁煩!我真係會叫唔好嘈!佢嘈我就打架喇!仲講呀!講得咁耐就即係得把口啦!
香港太多呢D人,真係煩!

我係講個ON居仔,蠢!!

3 comments:

Anonymous said...

我會當睇戲咁睇, 其實日日都有可能發生呢d事, 當做笑話同d同學講吓都好...

Anonymous said...

the words the ar shook were so disgusting, I hate him!!!!!!!!

Anonymous said...

呢一件事, 之前都想send出去俾人睇...

你唔好出手打人呀~
你打佢就蠢左架啦.


我覺得個後生仔講過一次後,
條阿叔係咁鬧既, 好心個後生仔就唔好出聲...

佢又唔夠人惡...

一係就惡d反擊,
一係就 be quiet, 由得條友自己癲