5.26.2006

有誰共嗚 九



身嬌肉貴~~~容祖兒

我一直好喝自己拍的電影可以擁有一首主題曲,係卡拉ok唱時可以重溫部戲的水段,終於我得到了,但似乎來早了....

部戲原名「萬人迷」,係講一個街市豬肉佬遇到個一失戀就會荷爾蒙失調,長出汗毛讀動物心理學的女大學生,為左重建佢自信,出手幫佢媾大學內的一個學長,最後發現其實要重建自信的應該是自己,因為自己跟不敢向她表白,要靠寵物傳情,因為自己實在太醜樣了,其實內心善良,個個都可以係「萬人迷」

點解出黎唔係咁?


有一晚電台收到個post,話睇完呢部戲,明白兩點,「明白點解港產片DI都無人睇」同理「鄒生點解去做主持」最後寫住,奮鬥呀!海灘!
謝謝!做導演係由細到大夢想,好好彩俾我夢境成真!但我一直唔想拍齋笑片,我想拍男女關係,直到「七年很癢」之後,我初步掌握到呢類形戲應該點樣處理,加上青雲超卓演出,令我好有信心再邀請佢加祖兒拍部好fantasy的愛情喜劇!可惜....
一件事成與敗,在否你放棄幾多,做導演要成功,就是要夠堅持,「我一定要街市,唔可以轉做燒烤場!」
「生鬚特技唔似,一定要做到似」 「拍我原先想拍果個版本!信我!一定會好睇!」

錯左就係錯左,有機會下次做番好!


14 comments:

Anonymous said...

海灘,不要太過灰,做人一定要有經歴,何況你的工作並非一般九五office,對o麻?加油!只要你有料,就一定會有機會!

Anonymous said...

unklebeach.

恭喜恭喜.
原來你仲有心中的一團火.
努力呀!
拍d好戲.



ps: 我之前估舒夫真高去車仔.. 依家真係愈見成事.
其實點解? 油王係russia.舒夫係ukraine人. 而ukraine以前係russia.. 兩人講俄文同聲同氣ma.

Anonymous said...

海灘海灘!加油呀!
好欣賞你份堅持架~~

Anonymous said...

唔係丫,我覺得幅蒙羅麗莎的傻笑好得呀,只有臨死嘅人先可以咁豁出去...真係好感人!又有深度,勁過達文西密碼!I Luv it~

等你新作!

Anonymous said...

一部唔得﹐咪下一部lor﹐“一生之中誰沒痛苦 得失少不免”

I am sure you got the talent to do it。。。“Never give up 一定得”<-- cited from 友台“星空奇遇鐵達尼”

Anonymous said...

你的"有誰共鳴"寫得唔錯, 我已send了sms到50881903, 善哉善哉.

Monkey said...

你起碼知道自己有d咩嘢目標要達到, 我現在仲矇查查唔知做咩工好, 總之大家一齊努力啦~~

Anonymous said...

又係我呀(初戀無限touch到而家同男朋友一齊果個),你一講有誰共鳴,我都好共鳴呀,其實你係唔係夾番七年後再開架(如果係點解你唔搵番gigi同東東拍埋個延續),因為咁岩我同我男朋友又係七年之癢,好搞笑喎,又睇啦,睇完有d位都好touching,睇完都啟發到d野架。
其實你好多方面嘅問題架,我冇睇係因為我覺得你選角方面,我想睇d好戲之人,七年很癢嘅青雲同嘉玲唔駛講啦(我都有買到vcd,唔係老番呀),身嬌肉貴嘅青雲都唔駛講,不過joey就...,係好大因素我唔去睇law,唔係因為咩,我都鍾意聽佢唱歌,不過演技我暫時就...sorry啦,可能我唔識欣賞佢做戲,我冇睇到呀...

Anonymous said...

海灘﹐ 我地都係咁啦﹐ 我地要大家一齊上呀!! 人既力量 係可以可勁架!

Anonymous said...

喂, 好鍾意「七年很癢」呀!

Anonymous said...

身驕肉貴我有睇..
我都係最近先知係你做導演..
唔好放棄..你得架..
希望你做主持,,娛樂到大家,,帶人歡樂
做導演,,拍到賣座既好戲..令人回味.

Anonymous said...

hey cheer up,
take a look at this site. maybe you can talk about it in ur radio show. http://airtroductions.com/Anonymous/Login.aspx

you know how it gets realli boring on a plane? this can help solve the problem. hehe i think airplane is the best place to "chase girls", cuz they got nowhere to go HAHAHAA speaking of which, i have a funny story. a few yrs ago i was flying back to hk(frm chicago). this hot chinese girl with tank-top and short skirt takes the window seat next to me. of course, i help her with luggage and we chat. we watch movie on my laptop n rest on each other. hahaha all is well.. except when i wanted to call her after getting off the plane, i forgot her name HAHAAa

Anonymous said...

Uncle beach!
it's my first time to visit your blog!
因為我剛剛會考完, 而家先有時間上網

我好鍾意您d 叔叔points of view咖
besides, 您好孝順呀:)
it makes you so charm~~


(嘔)

Anonymous said...

明白