5.13.2006

暖笠


熱左幾日三十度,又突然落番去二十度,呢D天氣,大家小心身體,係咪好WARM呢?邊夠尋晚節目咁WARM丫!
做左近八個月節目,晚晚希望都係可以令大家笑住訓著,直至君如生完後即開咪果晚,我真係覺得好WARM,好TOUCHING,但多小都因為我同佢相熟,但尋晚你點冷血,點事不關己,你都會好似我地一樣咁感動!
我怕「母親節」呢D節日,借母愛大搞商業行為,愛媽媽,定愛黃金?!我其實唔想個節目講母親節,一來其他節目都講晒,二來唔想講假話,我跟本唔尊重母親節!但監制光仔提出「CONFESS」呢樣野!我起初亦半信半疑,又幾多我同阿田,肯在大氣電波向媽媽「懺悔」,為求穩陣,我地自資加入「送禮物」,實行用利益吸引孝子兒孫...
我錯了!每一位打入黎的聽眾,想要的就是跟媽媽「懺悔」,什麼禮物,何足掛齒!
感謝各位令我可以如此溫暖、感動,感謝直播空內陪我一齊渡過今晚的每一位....
我笠u痾!


9 comments:

Anonymous said...

最近網上流傳一條影片
唔知你覺得係真定假既呢?我就覺得假假地既。你先睇文字再睇影片。
睇吓幫唔幫到你寫見鬼

一宗法國波爾多市郊一條高速公路奪命交通意外當事人生前所拍下的影片

事發地點:法國波爾多市郊一條高速公路 (法國南部)
事發日期:2006年4月29日 (六)
事件類型:交通意外(2男1女全部死亡)
死者年齡:全部19歲,年青人
簡述:一部私家車反轉在路邊,由於該條路無乜人會過,所以當地警方相信呢3名死者
都已經死去超過一日,至於點解會扯上「靈異」呢,就係因為呢3名死者身上有部D
V,
而部DV就拍攝左一段短片,而短片內容
則拍攝左一些令人難以置信的東西,此段短
片網上已有流傳(香港已有,至於片長原版有11多分鐘,但香港版本已經由網友剪接
後只留下發生意外時的片段),而呢段片大概記錄了那3名死者遊玩時的片段,而片段
最後的幾分鐘係拍攝住佢地駕駛住部車,入左另一條路(即事發現場),據傳佢地行錯
路,而當時佢地拍段片的時候用緊夜視模式,而當時車上有位女仔要求折返,但被車上
的一位男仔拒絕,車繼續行駛,忽然在路旁中見到個女仔,於是就停車問問有冇野需要
佢地幫手之類,而當時個女仔(已死)話佢迷路唔知點出返去,於是當時那3位年青人
請個女仔上車(當時DV的鏡頭面對那名女仔,而片段時間則顯示4~5分鐘),而個
女仔在途中突然話佢已在日前的車禍中死去,當時車上的人以為佢正開玩笑,所以沒有
理會,但後來面對鏡頭的女仔愈講愈傷心,恐怖的事就來了,那名女仔突然由一位正常
的面孔變成滿面插滿玻璃,面目猙獰(片段時間大約係7分鐘左右),令車上的2男1
女非常驚,結果導致意外發生,事後當地警方調查過當地一個農莊的確有那名女仔,而
且已經去世了數日,而片中已有日期顯示,所以更可肯定話件事係真的,因此成為當地
頗轟動的新聞。 而當地的報紙更報導過一些靈異學家,到過當地視察,發現其實除了
這件交通意外,更發現左當地更有好多解釋唔到的車禍。現場荒涼一片,只有一片樹
林,
是交通黑點,經常有交通意外發生。法國警方只唔肯定是否有「靈異」成份,但係唯一
確定的係片中的2男1女的確存在,並且死在車內,至於片中出現的「第四個人(女鬼)」
則在車禍後消失。

http://www.casosinsolitos.no.sapo.pt/acidente.wmv

Anonymous said...

last 2 nite is the best preformance i ever hear in 她他她, keep it up~ support

>.< fully support West Ham~ go go go!!!

Anonymous said...

did you watch West ham v liverpool? I rank it match of the year so far(dun know champ league final yet), if u did watch share yr view?

Anonymous said...

i luv u too uncle beach XD
support TATATA

Anonymous said...

你都要小心身體呀~~ 偶然一晚咁warm都好嘅... 不過我都係鍾意你哋搞笑多d...

Anonymous said...

海灘﹐confess果個show好好呀﹗我呢﹐呢幾個月都0係澳洲華人channel開咪﹐我好開心呀﹗可以試到你地的工作﹗今日我地channel都有例牌講母親節好去處。。。其實我都好想做到你果類型既節目﹐又好聽又有意義。但奈何電台比得我地半個鐘﹐限制左。。。
你地努力啦﹗

unkle beach said...

真係肺腑之言,我都尚算識做
anyway,收到架喇!

thx :)

Anonymous said...

看到有聽眾說12號晚的節目好正,我岩岩聽番,結果是同阿田的當晚表現一樣!謝謝你的提醒,我會每天更錫媽咪多一點的了~~~

Anonymous said...

灘叔...

終於都比我搵到你個blog喇...
一睇就收唔到手,由頭到尾...唔止有共鳴,睇完仲有野拎走...

依家差不多晚晚都有聽你節目,有玩有笑溜溜肺肺同時不失深層反思,到今時今日仍然係最鍾意"母親節"果晚既節目,果種"反撲歸真"真係勁過哂所有計算...意料不到咁感動!

睇過你有份參與既電影,最愛"一個字頭的誕生","梁山泊與茱莉葉","爆裂刑警"...苦中作樂+笑中有淚=人生...有"絕處逢生既情節"亦有"整定既無奈"...苦苦地甘甘地...

抖夠就起身繼續行啦,好多人等緊睇你啲好野架!