7.19.2006

keep in touch



以前每次約會或工作後,一聽見人講「keep in touch」,我就知道之後肯定係「out of touch!」係會聯絡駛乜講要保持聯絡!當然如果同人約會後,對方說「保持聯絡」,總好過話「打俾你」,因為原句其實係「你唔好打俾我,我亦都唔會『打俾你』!」
朋友方面,我唔介意小聯絡,日傾夜傾果d未必係真老友,無乜聯絡但一有事就撲出黎幫手果d先係真朋友!
不過通常失去先會發現果個係至愛,有事搵唔到果個先係老死!但如果你有心搵一個人,點會聯絡唔到,係人都知,六個人內就可以任何人也聯絡得上!搵唔到可能係其實你未夠誠意去搵!我有幾個舊同學失去左聯絡成十年,一直想搵番佢地,幸運地俾我撞見到其中幾個,但不幸的是大家再不是從前的那個人,長大了,成熟了,想法不一樣了,有點話不投機的感覺!我寧願沒有碰見過他們,繼續活在美好的時光裡,所以.....「劉偉聰、謝艷紅、陳永達、伍國強、岑健偉、鄭惠芳、梁德音、張彩冰、謝國華....」我很掛念你們,但我不希望會再遇見你們! out of touch 但一直keep in touch!
今日「3」個site死左!我拿著電話想,如果全部人同我已經out of touch,我最唔捨得係邊個!你會係邊個呀?
我算係不幸中的大幸,我的電話out of touch的問題比其他人早小許修復,因為我八點收過一個電話
『你個電話做咩呀?!』 『個網絡死左呀?有緊要野搵我?』 『無!今年你生日新舊曆係同一日呀!咁難得....你約左朋友慶祝?』 『不如一家人食飯,你地賀我生日,我請丫!』 『唔好食咁貴呀!不如我上黎煮啦!』 『出去食啦!想到地方再打俾妳!唔好為慳錢又唔開電話呀!一陣又聯絡唔到妳呀!』『點會丫!』
『我真係好怕聯絡唔到你地!』

18 comments:

Anonymous said...

生活在外國,好想打電話給朋友傾訴,但往往手執電話,沒有話題,只是寒暄幾句,也許生活圈子不同了.....討厭找話題
想keep in touch,但很難

from: cu

Anonymous said...

海灘,
"去先會發現果個係至愛,有事搵唔到果個先係老死!"
呢句實在太精釆、太內心、太普通人、太到肉了!
100分!!

Anonymous said...

sigh...

Anonymous said...

哇, 最尾果幾句好簡動, 正如我miss 左我媽媽的call 我都一定keep番晒佢既口信, 唔會delete, 雖然全部都係同一句:

"妹呀, 快d番黎食飯, 屎八婆!"

HA

Anonymous said...

Re Rita:
我o係從來唔會打返屋企報平安既人...不過睇完呢段野,我諗我會試下
from: cu

Anonymous said...

終於搵到你個blog。好開心呀!
非常之有共鳴。好掛住啲舊同學,好懷念青蔥岁月。好陳腔濫調,但正是我心情。
尤其我呢啲好少朋友的孤獨精。

Anonymous said...

灘叔叔, 響晒d舊朋友全名, 萬一佢地真係睇到自己個名0係你個blog度出現, 真係唔知搵你好定唔搵你好喇, waakkaka
keep in touch其實真係好客氣0既說話, 同一d唔係好熟, 又或者以前好熟但好耐冇見搞到已經唔熟0既舊朋友成日會講呢句keep in touch...通常講完就算架啦....
但我好認同你所講, 成日傾計唔代表老死, 係老死0既就係當自己有困難時第一時間出手幫助0個d人喇~~~我好幸運有一大班老死, 0係我最唔開心, 最失意0既時候, 總有佢地0係身邊支持我鼓勵我~~~

19年一次0既新舊曆同日生日, 希望你過得好特別, 好開心啦....不過都仲有成半個月先到你生日, 到時先再祝過你都未遲~~^^

Monkey said...

真係好認同你呀~~ 我同最friend嘅朋友係分開時係唔會講咩嘢[keep in touch]ga~~ 因為好似好奇怪... 而且我同我d朋友雖然少見, 但見番都係keep住冇變!

Anonymous said...

新舊曆生日同一日係逢19年1次架, 你洩露左你的年齡喇, 19歲的小海灘, 19年前19歲, ^o^

Anonymous said...

灘叔,介紹兩個blog俾你:

http://ahjim.info/
http://say8por131.mysinablog.com/

尤其係呢兩篇文章:

http://say8por131.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=211388
http://mrjimtong.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=207625

Anonymous said...

華Dee,我好同意你所講ge說話ar~!!!同自己日見夜見ge朋友真係未必會係自己ge真心朋友,好似我咁,arm arm先俾同自己最frd、最老死、稱得上為好姊妹ge好朋友(<---但係而家已經唔再係)出賣,雖然呢件事真係令我好傷心......但係另一方面,我又慶幸0係我最失意、最down ge時候有幾位平時同自己唔算好熟、或者唔會成日都見到面ge朋友o係我身邊支持我同安慰我!ai......或者有時候就係咁ga la,同自己最frd ge未必會係最好,有時真係日久見人心ga!但相反平日好少見、間唔中先會聯絡ge朋友反而會係最真心ge朋友..
by the way,我呢排真係越o黎越鍾意睇華Dee你個blog ar~!!!haha..^o^係macau lucia介紹我上o黎睇ga!佢話你個blog會帶到d歡樂俾人,睇完之後係會有d得著ge,而咁arm我最近又唔係咁開心,睇下睇下......我覺得你o係blog度所寫ge o野真係好有意思ar~!!!加油ar華Dee~!!!^^

Anonymous said...

uncle海灘,

我今日好應同你e篇內容.

ah kit

Anonymous said...

交情有多深, 不在乎聯絡頻密程度, 倒在於相聚話題是否入肉到腦。

Anonymous said...

有冇試過遇到一d而家已經冇聯絡又曾經好熟朋友?
我會完全諗唔到講咩.
返而以前唔多熟再遇到的朋友會自然好多,
會問多2句近況.
其實冇左好多朋友有d心痛,當初點解唔keep in touch?

Anonymous said...

灘叔,我覺得你篇野寫得好好ar!!『日傾夜傾果d未必係真老友,無乜聯絡但一有事就撲出黎幫手果d先係真朋友!』真係我心中所想。不過,我今年中五,會考完左後約左d小學同學出來,以前好熟個d,e+都好似沒物野講。畢業個時寫紀念冊時係想同佢地「keep in touch」,估唔到一升上中學,會變成「out of touch!」,我諗係我識親d friend 同埋我都係被動掛

Anonymous said...

灘叔,
鍾意睇你個blog係因為感受到一份真同埋你真係可以寫到出黎......
thanks !
哈哈 !

Anonymous said...

I think "keep in touch" after dating or work = "we are still friends" after break up

Anonymous said...

灘叔:
你篇野好正呀,尤其係最後一段,我睇完即刻眼濕濕呀~~