7.23.2006

阿立是我簡單朋友,做朋友做得簡單,就會成為知己;方法係首先大家性格,喜好要接近,然後相處時要留大量空間、忍耐給對方,應該問就問,有好多野,心照不宣就可以,far away so close,有事未必一定係身邊幫手,有心就得了,勉強幫咪盞越幫越忙,幫你變成害你!
我同阿立媾通永遠只有我地明,旁邊的人以為我地黐黐地,事實上我地都係;我同佢久不久見面就係為左見面,好小有特別事情做,其實一見面就係咁講,好多時走果時都仲傾緊,仲邊有時間做其他野,所以我同佢約見面,好小問「有咩搞?」

不過呢個頑童立有兩樣野係好專業,第一,所有關於聲音的東西,作為一個收音師,佢對聲音的要求係越乎常性,我的喇叭都係經佢推介而買,「簡單,直接,電腦喇叭係呢對,唔駛LUM!」未講完就扑去買啦!
第二:車!
好多男人對車都有研究,我是例外一個,阿立好識車,但佢永遠係從車主方向出發,咩人渣咩車先係重點,什麼性能都係其次,渣錯車會俾人定錯位,又或者咁講,你會自己定錯自己個位俾人地! 我唔想渣日本車,但歐洲車並唔係架架岩我,唔可以太浮誇又唔可以太平凡,要保值但又唔想咁多人渣,基本上呢個二手車場係無車岩我,不過大熱天時,有咩舒服得過咁樣,邊行邊聽阿立解釋每架車的好與弊,而我當然反問一百個無聊問題,而佢又繼續無聊答到我!講到尾都係好耐無見聚一聚,其實做咩都無所謂!
只要係地球人都試過,首先好難約齊班friend,好辛苦約齊但又唔知去邊,「有咩搞?」
睇車,玩車的而且確係一個好主意!

驅車四圍看,我見到一班志同道合的飛車黨集結係尖嘴文化中心外!





遙控車係我認知中,通常都係速度極高的跑車,快到乜都睇唔到,有d仲喜歡唔要蓋,我覺得好似一隻無頭鬼咁係咁走係咁走,其實唔係想嚇人,只不過係迷失方向,另外就係攀山過嶺的越野車,個轆好大,個車身好細,咁鬼怪胎都鐘意,唔怪得d三角,四方形西瓜咁得人心,變態!

你睇d巴士、貨櫃車個外形同真車九成像,它們造形可愛,並不高速,負責服務大眾!一班朋友因為佢地而聚頭,佢地聚頭而引來大群觀眾圍觀!我估佢地應該係由文化中心飛過去新世界中心果邊,但唔知等乜,總之等左好耐都唔開車,咁唯有上番自己架車,我地開車走羅!


對呢種遙控車的研究比真車更貧乏,但我相信應該唔係平宜玩意,雖然消費係朋友之間娛樂的必需,不過係咪要玩到咁貴就真係見人見智!不過有一樣東西,車又好,遙控車又好,電影又好,唱K又好,飲飲食食又好,行街又好,行山又好,打牌又好,wake又好....乜都好,只要能夠同朋友聚就係最好!不過最好唔好「飯聚」,我唔係食字,係因為大家收工時間不一,真係好難就晒同一個時飯到聚!其次就係「賭聚」最傷感情,最無謂,贏就贏馬會d錢!所以最好都係「順聚」

順其自然聚到就聚,聚唔到都唔駛暴戾!

7 comments:

Anonymous said...

與三兩個朋友聚頭的話, 看樓盤也是不錯的選擇。

Anonymous said...

好滿足的一天哦.....嘻~嘻~.....

Anonymous said...

好朋友真喺好難得!
海灘,恭喜你!

Anonymous said...

我好細個果陣都有呢D貨櫃搖控車....
到以家先知...佢地咁值錢~"~

Anonymous said...

好羨慕你有呢類朋友,我都好想有個朋友可以咁樣溝通傾計。我有太多想說的話都往肚裏藏了。

Anonymous said...

其實你覺唔覺得多左電台同blog, 令大家都更感受生活, 比收收埋埋寫日記更加開心.

Anonymous said...

好中意d 拖頭呀...~!