7.18.2006

包浴缸



「包玉剛係做咩架?」 「我知!係賣大包!」 「Li 阿娘就賣包,包玉剛係賣浴缸架!」
摘錄於電影「我愛扭紋柴」 黃秋生同村長周潤發的一段對白

每個人都有「如果我第時有錢,我會買的東西」,有人愛大屋,有人愛名車,有人希望酒池肉林,我只希望有一個岩我SIZE的浴缸!
沖涼對我黎講並不重要,只是需要,而需要是因人而異,有人一日沖三次涼,有人三日先沖一次涼,我兩樣都試過!寫開稿,真係三日三晚唔沖涼,唔剃鬚都試過,細過試過失戀,訓左係梳化幾日唔沖涼,唔食野,阿媽終於忍唔住出聲「你咁人地都唔知架!」呢場戲我放左落「初戀無限TOUCH」,但有時係屋企無聊,會一日沖三、四次涼;不過對我黎講,無野舒服得過浸浴缸,呢個狀態,呢個空間,係我創作泉源!
係香港要搵一個六呎長浴缸,除非你訂造,否則基本上係無可能,但我並唔係想要一個好豪華,九十幾種功能又按摩,又水療,又有水吧,又有音樂,可以護膚,醫埋肚胃,爭D可以做埋水力分勉!總之可以俾我成個人浸晒落水裡面,靜靜地思考一下就夠,但偏偏我覺得簡單的東西,就到而家都未俾我碰到...
其實都係爭半呎左右,我每次總會問,點解咁都唔俾埋我,好!我就要努力搵埋果半呎番黎!但其實只是雙腳微曲就已經解決了問題,點解要執著果半呎呢,莫非真係一吋長,一吋強!如果係身話,我要搵果半呎,唔係個浴缸長度,係心胸的量度,思考的深度,包容的厚度,呢個先係我從浴缸參透出來的態度!

12 comments:

Anonymous said...

Take it easy la uncle Beach

april said...

"心胸的量度,思考的深度,包容的厚度" is too difficult to find one n also too difficult to be one. n most people think they are actually.

Hello Kitty said...

That is life uncle beach.

Tony said...

"執著果半呎"是一種推動力,滿足現在是怏樂、改變現在是進步。要從快樂中進步,就要靠"執著"去推動了!

Christie said...

浴缸多半呎﹐ 間屋可能又要大半呎。 大了半呎﹐ 又係唔係依然供得起﹖ 從來都係人就個世界。 人﹐ 畢竟渺小。 都係簡單D好。

菜肉包 said...

我唔鍾意用浴缸, 可能覺得又浪費水, 又容易跣倒...都係花灑好d...

may said...

浸浴真是人生一大享受呢, 誰不想有個大大的浴缸, 我很喜歡一邊聽嘩嘩嘩, 現在的她她他, 一邊浸浴呢~~爽!!

Macau Lucia said...

你講起浴缸我先醒起原來我屋企係有浴缸架~~不過我好似冇試過善用過佢~~~完全冇浸浴~~~
早排睇日本雜誌, 講d減肥0既方法, 原來每日浸浴1-2小時, 1個月可以減成5-7kg~~~
我6月0個時同自己講, 等自己冇咁忙, 7月開始試0下浸兩個月. 睇0下9月會唔會真係減左磅....但到今日7月18號, 我先醒起唔記得呢回事~~~覺得自己真係好失敗~~~失敗到每日都企0係浴缸沖涼洗頭都唔記得自己屋企係有浴缸~~~

浴缸姐姐, 對唔住呀~~~

percy said...

"心胸的量度,思考的深度,包容的厚度"...

心胸的量度: Don't take things personal, don't calculate others
思考的深度: Listen from others, learn from others, Give yourself sometime quiet and alone and rethink what you do today.
包容的厚度: Don't expect too much, learn how to forget and forgive...

Matt, This is what I learned from my Granduncle. Hope you understand what it means.

Goodluck!

Jer-先生 said...

灘叔叔,我屋企個浴缸好大,好舒服. 要唔要try try? ke-ke-ke-kee.(ham sub look)

Jer先生

肥B said...

洗澡時最能令我清醒 ^_^

闇藍暗黑 said...

我都想要一個大浴缸....