6.03.2006

U Damn龜


D雨究竟落到幾時,最好再落耐d,咁樣我地先會懷念陽光,見到個露台d水都未乾過,我覺得一定係上天俾我o既一點提示,提我有一樣野未做。
我細個好鐘意養細細隻d巴西龜,一樣就十年八載,龜好得意,頭兩年唔死,後八年就算有貨櫃車轆過佢都可以無事;我而家想養大龜,想像佢係呢d天氣,個露台有水去游,有蚊滋佢食,喜不快哉!
點解我遲遲都唔去買?
YES! YOU DAMN 龜!就係未做好手頭D野,所以無時間去花園街揀羅!既然係咁,不如睇下有無「識龜之士」介紹下,我想養食草龜呀!得唔得架?俾D意見丫!打令~~~~

4 comments:

Anonymous said...

海灘,
香港常見的寵物龜分兩大類,分別是陸龜及澤龜。
 陸龜的食物集中於高纖、高鈣、低磷、低蛋白、低水分的蔬菜,如菜心、芥蘭等,間中可吃連皮蘋果及南瓜等水果,但果汁豐富的如雪梨、奇異果等,則會令陸龜仔腸胃不適,不宜餵飼。
 澤龜多是兩棲龜仔,主要攝食肉類,如魚、蝦、蚯蚓等,或專用乾糧;次要為植物。幼年澤龜應多吃肉類,有助身體成長;而成年的大龜,糧食則應以植物為主。
你想養的食草龜是陸龜類,不過要去爬蟲寵物店買。比2絛 link 你睇吓先啦,係唔係想養呢D龜龜呀。
http://hk.geocities.com/billyhopig/

http://www.reptileparadise.com/rep_tort2_c.htm

Anonymous said...

海灘, 不如你買隻海龜放o係你海灘度, 唔好話十年八年, 一定成千年都唔死, 真係你死佢都未死呀!!三姑前日同你講咁多人死唔見你死, 好盡呀, 不過我都成日同我男朋友講~kee

unkle beach said...

thx tony

Monkey said...

我都好鍾意龜仔呀, 我養咗一隻巴西龜, 有咗之前嘅經驗, 唔會再養到佢哋死咗啦~~ 雖然我都係喺花園街買,不過都要好小心選擇, 如果唔係好快又會死咗...