6.13.2006

養七仔學做人


我終於買到龜了,佢叫七仔,但係佢係女仔黎,咁點解叫七仔,係因為我想用呢個名好耐,即係無得解!
以金錢龜黎講,七仔身價算合理,其實點為知合理我真係唔知,不過買果時肉赤唔捨得,但最終仍然係番轉頭帶它回家,咁即係我真係鐘意,咁心頭好黎講,佢價錢算合理了!












望住七仔,發現做龜好進取,無論你放它在露台、廳、房、廁所,佢都會不停向前走,一定要走到最盡頭,然後無論面前的障礙又多大,多高,亦奮力要攀過,若然攀過,又繼續走,走到盡頭又再攀,攀完又再走....循環不息,永不言倦...
七仔呢d不問成果,只知向前衝的做龜態度,放諸四海皆宜!如果我學到半成,單講那股不滅的衝勁,成就一定不止如此!我決定找天帶它到露台外的世界看一看,我達成你的夢想,令我知道世界無論什麼夢想也有機會達成,只要你沒有放棄!

15 comments:

kaka said...

灘叔你隻7仔好cute呀...

Anonymous said...

你隻龜都....幾有型喎!
一於學七仔咁,繼續創作多d野出黎啦~
支持你!

btw,你覺得咩係pop culture?

Anonymous said...

haha. your turtle is very cute. the story you told about your turtle is very encouraging too ^_^
what does she eat? does she have her own little house?

Anonymous said...

好一隻七仔...哈...希望你需要佢的時候總會在你左近啦

janice said...

my cousin have like 6, 7 turtles, he's kept them for nearly ten years, everytime i go back to hong kong they grown up a bit, now two of them are so huge they're like dinner plates! they can't be kept in the balcony anymore cos they're going to jump, so be careful watch yours!

Anonymous said...

海灘,
恭善你買到七仔咁靚仔!睇相好健康,你可放心,七仔五年內都爬不出露台!但要小心雜物,只要冇雜物靠邊成一梯級,七仔就有危險了!

Anonymous said...

Beach~

我係一個超級驚龜0既人! 直頭達到有恐懼症0既程度 >~<" 今日一開你個 blog 0黎睇, 嚇死0左...

不過你隻七仔0既進取精神真係好得呀! 你都要同佢一齊努力呀! 支持你~

Anonymous said...

隻龜仔好得意啊﹐不過你驚唔驚佢係露台爬左出街啊??

Monkey said...

好得意呀~~ 同我嗰隻巴西龜有得fight!!! 我隻龜龜都係呀~~ 我哋就人望高處, 佢就龜向高爬, 好進取~~ 大家一齊向龜龜多多學習吧~~

Anonymous said...

海灘,我都有養龜,不過係巴西龜,養左十幾年~同你隻七仔size差唔多!點解你隻七仔買番黎已經咁大隻?唔知佢幾多歲呢?

Anonymous said...

點解我見親d龜都係攤響度龜疊龜咁,而唔係你所講o既向前爬o既?

Anonymous said...

Uncle Beach, my father has 4 金錢龜. You HAVE to becareful where you put 7 仔. 金錢龜 is VERY AGILE, especially if they are male. We had a small pool for our 金錢龜 with 3 foot stone wall surrounding it, the male still managed to climb the wall and got away. Luckily there was no way he could go so he just roamed around inside our greenhouse.

From looking at your pictures, your 7 仔 can easily climb off your balcony and "you jump I jump".

Anonymous said...

我以為7仔係你果個鎖匙扣@x@~~
你隻龜龜幾多$?好貴??"

Anonymous said...

終於揾到答案啦~ 完來係金錢龜…
我屋企都有養龜架~ 依家2隻都係草龜…
以前就一隻中華花龜同一隻巴西龜!!!
灘叔,d龜好叻走佬架~
我以前隻中華花龜只係用咗十以秒就上到壆啦~ 下次send 條片你睇~ xp

Anonymous said...

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=596663

灘叔,上面條令呢~就係好快上位既中華花龜呀~得閒去欣賞下~ XD