6.22.2006

Laugh u so much

我唔知笑聲係咪真係可以救地球,但每次我令到身邊的人發笑,心裡面就有一股暖意滲出,好舒服,我一舒服就會開懷笑,一笑就會繼續想方法令人笑,然後暖意又滲出,跟住又好舒服,舒服又開懷笑......但願呢個循環永遠唔會停!
大家快樂,所以我快樂,我快樂,所以大家快樂!多謝大家~~~並唔係靠把口!上面有兩張下星期二(27/6)係APM舉行的c3首影入場卷!當然係送俾大家其中一位幸運兒啦!
想得到飛好簡單,你dum得我開心咪送俾你羅,email來unklebeach@hotmail.com,講一樣會令我開心的東西,笑話,故事,相片......真係今到我開心,我就會email你星期二下午來到電台羅飛!星期一上午截止!
用下個腦喇喂~~~~ 記得要笑呀!

3 comments:

Anonymous said...

要引人發笑的確唔容易-_-其實我已經約左班friend 29/6去睇架喇!!

Anonymous said...

灘叔!627當天為小妹的二十大壽呢!
真的,的的確確實實是真的。

Monkey said...

6月27啱啱要去換身分證...