6.28.2006



一心以為可以出席到c3個首影,點知出門口先發現屋外面有架貨車著火,我羅住部機拍,先知道並非小事,除左大火,仲爆炸,拍戲睇爆炸就見得多,原來真實係咁震撼,仲好彩俾我拍到!終於搞左成半個鐘先上到車,去到個首影禮已經完成!我趕頭趕命先拍到幾張相!


森美d fans好齊心


森美曬到d膚色好靚!

無特技,無執相,我真係高過鄭融好多!離晒譜!
希望c3好似我今晚遭遇,爆到飛起啦!

8 comments:

Supercalifragilisticexpialidocious said...

Hey all Beachie's Fans,

I tried hard to convert the clip into a format that everyone can see, but unforunately, it will corrupt and crash the IE window of the blog. Plus, the clip won't be able to present. In order to watch the clip smoothly online, please copy the link above and paste it on your realplayer.

Sorrie everyone >.< and thanks for your understanding.


Love ya all,
AnGela* :(

Vv said...

it's okay,Angela~Thanks^^

森美要加油
美國星期六3:00P.m. France Vs Brazil~
灘叔記住睇呀~~~

ahplus. said...

哈哈我第一次黎嫁=P
條片我仲係睇唔到/.\
屋企冇REAL PLAYER*o*

新紮師妹3 >V<
一定會去睇=)))

Chris Hin said...

我禁入條片...彈左個網出黎有亂碼--""

肥B said...

果然係長腿灘叔~

moonlai said...

Uncle灘,雖然你喺高啫,但你只眼瞄嘅位置~~hehe
揾個人執執張相畫兩條虛線,又喺一C1頭條啦!
哈哈哈哈~~~~

Johana said...

森美好靚仔丫~
好掛住佢丫~
好想快d聽返佢既節目~~
當然一定會照聽灘叔節目啦~~^v^

Macau Lucia said...

灘叔, 挨過左3個星期, 相信仲有5個星期都唔難挨ge, 好想快d聽番森美把聲0係商台出現....by the way, 我剛剛去完西安, 買左d野俾森小, 我打算過幾日拎上0黎放低, 但唔知佢地會唔會番公司.....還有, 我諗我過幾日上得0黎CR, 都應該會係夜晚, 唔知後門0既看更叔叔會唔會幫手放番0係前面reception代為轉交俾森小呢......?