6.12.2006

我愛汪明荃


除左綠色,ORANGE都係我心頭好,但唔可以多,一野就夠!荷蘭好波!

洛賓好波!不過有時大賽太露鋒芒,未必旦一件好事!睇到家下,最似樣都係阿根庭,英格蘭同荷蘭。
尋晚去左U-SOCCER搞果個睇波派對,算OK啦,搞一場好難有好氣氛,好多人開波前先到,中場就一定去廁所,煲煙,完場就梗係即刻走,跟本無時間玩下遊戲!搞多場,咪就係兩場中間個BREAK玩羅!不過又咁講,佢地主力係捧英格蘭,搞多場我驚佢地唔識嗌其他國家的「口號」同「支持歌」,尋晚佢地一見到里奧廢典男,就即刻「RIO!RIO!RIO!」真係似足D英國球迷!一樣咁煩! 哈~~





















如果我好似你地咁年紀,有咁醒,可以搞到個成百人派對就好啦!家下我話想搞個睇波派對,到家下都未搞得成....唉.......

不如u-soccer一齊搞丫,可以再多d人喎!大家點睇先?

12 comments:

小彤 said...

UNLCE BEACH,
我係上圖左邊O個個女仔丫 XD

XDD 我同小莉仲有另一個FD成場波都係咁叫,
真係唔好意思 *
我除左嗌RIO RIO 仲有大叫「老公」同「GARY」 =]

我都好想再一齊睇波,
一大班人先夠開心 !
可惜零晨O個D都幾難搞。
不過如果有就一定支持 XD

Supercalifragilisticexpialidocious said...

你飲啤酒做乜俾中指?
:p

wahwahwah said...

England always have a lot of BIG NAMES but never play well. I am living in Europe and no one(apart from English and women) like England football team. It is because English people just only talk about how good of their players, how unlucky of their team , how good of David Beckham (actually he just only good at long pass and free kick and nothing more, or her wife has a pair of big and fake tits)but never mention how bad they play. They never give a fair comment to their team. Besides, european hate them also because they are only "WOMEN'S favourite". Those women not even know what is "offside" but know who is good looking. Not descent football fans like other people treat them as the SAME LEVEL of those stupid women. I think Hong Kong has a lot.

As everyone can see from their last match,they just suck.
unless they can get their act together REAL FAST.....they will be in trouble!......they just showed that they are NOT heavy weights in this tournament......poor quality play and feeble excuses reflect badly.......

小忌廉 said...

我好好彩可以在這裡睇到你們高興的相片、高興都不可分享嗎??睇到D相感受好深、好感動.
世界太多不公平、開心都要收埋在心內,不准講、不准說、不准寫......好無奈......

ps: 話俾三姑聽佢好可愛呀!!!勁!!!愛死佢呀!!!

寶 said...

洛賓獨食左d
而且荷蘭球球都係交去左邊
右邊雲佩斯空晒都冇人交波俾佢
繼續咁打好易守到荷蘭

Tony said...

海灘,
我睇完英格蘭小勝後,好似有D險喎,唔知係唔係少o左朗尼仔,攻力好似力不從心。反觀後防的確係我睇咁多年中最强和叫人安心的組合!不過,我一定撐英格蘭!!冇法o拉食英式波餅大呀~~~~~~~~~~~

阿瀨 said...

Hello!我係果次戴住頭巾(其實係毛巾)果個呀。

冇問題架,我地將來可以傾下點一齊搞,不過下季開始,我地多數搞睇曼聯架,你捧邊隊既先?

小莉 said...

我係右面O個個小莉 HAHA!
同我地 U-S0CCER 1 齊再搞丫 HAHA ..
但你捧車仔 .. 咁到英超O個陣就冇得搞嫁喇啵 ,, HAHA ...

我地個網D睇波活動真係出名嘈 XD
因為我地真係勁嗌勁嗌勁嗌 ... HAA ...

april said...

unkle

knew u were there 2day

no chance 2 c u tim

hope everythi was fine or gud
if not plz let me knw

april

奶咀 said...

"尋晚佢地一見到里奧,就即刻「RIO!RIO!RIO!」真係似足D英國球迷!"

因為我地真係有英國返黎o既球迷!
我地睇曼聯的話仲多聲氣呀,兼且會鬧爆利物物浦!

小碧 (Bob) said...

uncle beach,

睇下幾時可以真係一齊搞先﹗而家度一度十六強打後既賽期,如果係星期六晚都有得諗下架﹗

p.s. 果晚大部份尖叫聲都係來自上面兩位女士…

claudia said...

我0個晚都响度。無奈既係場波本身好悶同埋個場太細/太多人;睇下條線點走啦,如果荷蘭橙可以响d好日子同時間一齊搞多場都好bo。 :p