6.21.2006

睇大圍

我話過要帶七仔離開露台,睇睇外面個世界,順便睇睇醫生,我真係唔想七仔變成跛腳七!呢隻鄉下仔,一上的士就嚇到賴屎,好彩我有個保鮮袋兜住,唔係就一褲都係!驚魂甫定,好竟然活躍起來,係咁爬,都唔知佢緊張定係好似細路仔去旅行咁,個心「創」晒!總之我就好辛苦先帶到七仔去到醫院!



一入到去,登記完,坐埋一邊等叫名,一放七記落椅上,唔駛五秒,七記就生猛到九秒九咁係咁爬,係咪爬... ... 大家睇下,邊似有事呀!














現場經常聽到護士叫「黃豬豬、小白白、車里子... 」呢d寵物名,真係聽一個,打一下屎震!到個護仕正準備叫「鄒.... 七...... 」我聽見個鄒字已經大聲叫「到!」實行以聲蓋聲!有d名,係屋企叫就還可以,出到黎仲用!真係會好惡頂,走果時聽見護士叫了一聲「honey!」我即刻加速走!但後來我想,個護士可能係叫我喎,噢.... 撈!

外藉醫生叫PETER,我大部份時間聽見醫生同七仔講的說話係「YOU ARE SO BEAUTIFUL!」原來七仔係叫做Yellow –Margined Box Turtle,學名Cistoclemys Flavomarginata,醫生唔知中文名係乜!但我找到了!七仔係"黃緣盒龜",在魚街被叫作"湖南金錢龜",個性膽小,溫馴,喜歡匿藏於隱閉處休息,愛探頭外望!但資料話呢種龜不善游泳,但醫生就說牠是「Good Swimmer,not Good Walker」
要再搵多d資料先知邊個岩!
但醫生話七仔無骨折,可能是撞傷了肌肉,慢慢就會復原,答得咁虛蕪飄渺,我忍唔住答番醫生「哦!」
細個有唔舒服,去睇完醫生,未食藥就覺得自己好番,希望七仔都會係咁,至於醫生講要整個Resort俾你,你等等啦,我得閒就帶你搞,總之你安心休養,快D行得走得!

我同大圍都算有感情,曾經因探親戚,我成日黎大圍,曾經因為探老友,我成日去大圍,曾經因為送女友,我成日黎大圍,但最多的原因,是因為入馬場,從前愛跑馬,去大圍代表果次賽事贏到錢,因為贏到錢先會食強記雞粥,乳鴿,炒麵!
今日行番呢D地方,懷緬之餘,覺得大圍表面上變了個老人區,但久下久又發現有外藉人仕居住,再睇清楚又有年青情侶... 其實都幾多元化!但d街道同建築,依然保持「新界Feel」,近火車站一帶,仲有很多平房,無高樓大廈地方會令人望得高D,睇得遠D,行得遠D .....

我行左好耐,先發現七記賴到一個保鮮袋都係,似乎七仔都係鐘意城市多D!

22 comments:

gRACE said...

而家都未訓, 係因為家中小貓出左事~mushroom成晚都側身訓左係度, 發出好痛既叫聲...自己根本就訓唔著, 見到佢咁辛苦, 好驚mushroom有事...因為佢陪過我走過人生最低谷既時間~ 而家等天光帶佢睇醫生...唉~

P.S. 大圍係一個好地方, 因為感覺上係一個中間點...新界去九龍,可以火車轉MTR, 去港島又可以火車去紅隨撘隨巴~

Heidi said...

Very funny.......

撐你的人 said...

...同姓..我屋企d寵物..隻隻都跟左我姓架...五隻龜...一隻狗...不過d魚就..來得快..希望去唔好咁快啦..咁樣都可以比個姓佢地啦

★Yinki☆ said...

希望龜龜快D好番啦~

Christie said...

To 灘叔﹐
七仔真的很可愛﹐ 仲學人黃龜射尿o添﹐ 哈哈哈哈。 醫生有冇幫佢打石膏啊? 希望佢快D好番吧。 上次D相見到你露臺﹐ 其實矮矮o地加層透明膠版﹐ 應該就唔驚佢跌落街了。

To grace﹐
Ur cat sounds like 佢就黎生得 to me。 幫貓接生過幾次﹐ 事前都係咁。 多D觀察下佢的便便﹐ 好過到佢辛苦叫成晚先黎驚啊! Anyways﹐ 唔使咁擔心。 小動物都有很強的生命意志﹐ 我o地只要俾多D愛心佢o地﹐ 好快就冇事的。

七仔同grace 的貓貓﹐ 加油﹐ 加油!

Candy said...

在NY,最常聽到的寵物名字是Max, Buddy, Kiddo...感覺上比較Cool呢~hee...

Ms.Hazel said...

鄒七仔右後腳如何?

Ms.Hazel said...

鄒七仔右後腳如何?

hedy~* said...

7仔快D好返~~~~海灘就多D同7仔出去玩~~~~^^

   好鬼鐘意間E院名~~~珍禽異獸~@@

琦琦 said...

希望鄒7記快D好返啦~

serina said...

好鬼耐無入大圍啦。。。都應該有十年﹐細個爹0地媽咪淨係帶我地入去單車公園﹐都無四圍行過。。。原來大圍係0甘既樣的﹗多謝你D相。。返黎等我帶爹0地媽咪去食強記先﹗﹗

菜肉包 said...

好cute呀~~ 一d都唔似有事, 希望佢快d好番~~ 我朋友曾經都話過我知佢搬屋時, 龜龜都驚到賴屎, 好搞笑~o~

原來真係有間咁嘅診所, 真係無奇不有呀~~

Tony said...

海灘,
睇相,七仔好似精靈過o個位大夫喎!你得閒就多D帶七仔出黎行啦,唔好比佢做雙失(失寵、失禁)小龜呀!佢睇唔開真係去跳露台呀!

路人甲 said...

灘叔您好!
路過同您打個招呼先^^
我屋企人隻龍貓都係黎lee間診所睇醫生架...佢隻腳跛咗,又唔肯自己食嘢...醫生話將佢人道毀滅,不過屋企人唔捨得,e家又佢好似無咁辛苦,不過仍然要食藥,又要用人手餵佢食嘢...希望佢可以努力咁生存落去la^^
希望7仔可以快d好番la^.^

肥B said...

哈哈~祝阿7仔快d康復,健步如飛!

肥B said...

哈哈~祝阿7仔快d康復,健步如飛!

Zero said...

小妹都係住"大圍"!哈哈...

chinKerbella said...

七仔睇醫生張相好搞笑...完全縮埋,得個殼^o^

Zero said...

小妹都係住"大圍"! 哈哈...

cC said...

beach~~7仔真係好攬笑~又會賴得咁密~~hee~

小倩__XD" said...

大圍!!雖然我都o係住大圍,但係一d都唔近市中心(因為o係半山)...所以都好少行相片中o既地方...係唔係都要搭車架喇,我寧願搭去沙田囉(雖然貴d...)大圍的確係個好地方!

牛人 said...

我都帶過 2 隻兔仔去果到睇醫生! 7 仔個醫生都見過~ 好 nice ~ 有個叫 dr.lim 好靚仔~ 哈哈~ 大圍呢間動物醫院係最好嫁~ 我睇過佢地留醫既地方 (因為我隻兔都要留醫...)好乾淨企理~ 仲有一隻大肥貓~ anyway~ 希望 7 仔快 d 好返啦~ ^^