1.17.2007

戴安二拾紀蓮



一九八三年,我在電影OUTSIDER第一次見到她,同年的Rumble Fish,我開始記得她,翌年她在Cotton club內,第二次與哥曾拉合作,第一次與當時紅透半邊天的李察基爾合作,看罷的人都封她做新一代性感尤物,我是其中一位,但其實我在她拍cotton club之前的另一部作品,也是我十大喜愛的電影之一,Street of fire時,已把娘放到我的性感女星榜首!

首先聲明,性感並不是因為她有裸露,是她那份冷冷的誘惑,而事實上,他在2002年再與李察基爾合作Unfaithful,導演是拍過孽緣、不道德交易的adrian lyne,另一部我十大喜愛的電影,我才第一次見她裸露的身體,當時她已經三十七歲,那一年奧斯卡,她輸了給The Hours的尼歌潔曼,我真是一萬個唔明,唔通因為尼歌有個假鼻,佢個胸是真!
但無論如何,妳在那部戲的演出,時時刻刻呈現於我腦海,還有,你是唯一一個可以迷到我二十多年的西婦,到現在,妳四十歲了,看到妳,我仍然血脈沸騰,雖然妳在新戲Hollywoodland內戲份不算多,但仍然值得引頸期待!


http://ex-donkey.mu.nu/archives/cat_diane_lane.php

9 comments:

Anonymous said...

灘叔果然是中女擁躉啊﹐哈哈。

除了那兩部電影之外﹐下次不如列舉一下你的十大喜愛電影吧。

Anonymous said...

yeah,我都覺得佢幾正架,我咁講唔係跟你口水尾亦唔係擦你鞋喎!雖然我冇你咁早發現佢,但我睇完"Must Love Dogs"之後覺得佢好似响邊到戲見過佢呢,之後發現原來佢就係"Under Tuscan Sun"個女主角同埋响戲裡面佢老友係Sarah Or(she is one of my fav actresses)..haha :D anyway,睇完佢做UTS之後,我直到今時今日都好想去Tuscan睇吓同享受吓 =D

拜杜喴,估唔到你啲品味唔同大多數佬咁鍾意Nichole Kidman囉..哈哈 ;P

Anonymous said...

對對對, 睇Unfaithful、Under The Tuscan Sun等已覺得她好靚。
見到Must Love Dogs VCD好耐, 我要積極啲去睇啦。
但是近鏡望, 她面上始終有點歳月痕跡了。

Anonymous said...

我唔識佢
但這張相片
拍得很好
生動自然的微笑
這一點唔係個個明星做得到
果種微笑,好似同1個好熟既攝影師拍照一樣
就如朋友同朋友之間既影相味道
做事態度,又十分輕鬆
好似在玩樂的氣氛
果種微笑,有點兒孩子氣的笑容
40幾歲可以咁,真是難得
sea man既地屎,真係唔錯!

Anonymous said...

Street of Fire - 一個字:型!

Meo...oow

Anonymous said...

海灘,

+ port u :P

Anonymous said...

hi mr beach
is she act (street of fire)with michael pare 1984,in the movie she didnt wear her "bar",i think you will like this.

sunnyeagle373@yahoo.com.hk

Anonymous said...

你好~灘叔!
我好中意聽你既節目架!903我淨係會追聽嘩嘩嘩,她她她同e+既夜夜開放!
琴晚突然心血來潮,上網search你既blog..結果我用左2晚既時間煲晒你個blog!實在太吸引喇~(煲晒有d空虛感tim..><)
繼續努力呀!support!
帶多d歡樂比我地,帶多d歡樂比自己!

Anonymous said...

中女!!!!!haha!!!!
但係我唔覺得佢sexy wor, 只覺得佢係一個典形的外國美女之wor