1.12.2007

怪僻



我地玩先過陳強,『請回答我一個問題,你...見過、或者你朋友、你家人,你自己怪僻係點怪法?』

特別鳴所以上榜人仕 哈~```

15 comments:

Anonymous said...

怪僻?
撩腳指再索.呢d唔係太算吧,咁common
又真係無喎
但之前睇報紙
有個學生鐘意索女人鞋味.......

Anonymous said...

灘叔,我的怪僻ar....明知間room 無人進去之前都會敲門,另,如果撞親到門、桌子...等死物,我都會不自覺說"對唔住"!

Anonymous said...

Hi handsome,

I saw one golden hair boy in my office he hv eated his golden hair It is a horrible thing, do u agreed
what's taste?

Love u so much n yr everything!!!

Yr B

Very Personal said...

不停為自己製造不同身份,每個身份作一個獨立既生活,有唔同既說話方式,唔同種類既朋友(幻想出泥既...),唔同既思維;不斷轉換,完全唔同其他人溝通,唔同真人做朋友,同屋企人都唔多講野...以上係我由小一開始至中學既生活...咁算唔算係怪癖?!

Anonymous said...

大學時侯有個女同學好怕見到腳趾, 連就佢自已D腳趾都唔可以見到, 所以佢就算响自已房入面都係長期著住對襪, 只要任何人响佢面前除咗對襪露出腳趾, 佢就會好似發咗神經甘不停尖叫。有一次我地等佢訓著咗除咗佢對襪影佢D腳趾, 佢醒咗當然係即時發癲, 第二日佢返到房我地重張佢D腳趾 print out貼到一房都係, 她义點當塲氣絕身亡。 我好想知佢到底係咪著住襪沖涼?!

另一個大學女同學, 佢係會隨時隨地都攞枝 deodorant出嚟, 伸手入身內往內裹擦, 係真係「隨時隨地」, 在任何人面前…

我唔會話你知我讀邊間大學…

Anonymous said...

=.=我的堂哥會吃腳甲

Anonymous said...

我有個frd成日o係好多人面前申隻手入褲襠就拎返隻手出黎聞...

Anonymous said...

我好鍾意聞消毒藥水..天拿水..綠水個d味....我係會專登去聞....又或者倒落張紙巾等佢揮發出黎....

滴露....真係好香架....嘻~~~~

Anonymous said...

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006110500344

灘記,你不如去呢到睇睇幫唔幫到你減靜電~~~

Anonymous said...

我覺得自己都幾怪, 應該有少少行為强迫症。
在公司我將啲二手紙classify到好detail, 唔分唔舒服。
但相對以上已發表的真係小巫見大巫...

Anonymous said...

My cousin will never finish the last bit of rice or soup in her bowl. She will neither eat the last piece of any food in a plate nor drink the last bit of orange juice in her cup. At last the orange juice left in her cup was growing mould. Disgusting!!!!

Anonymous said...

Dear Matt,

I love Dettol (滴露)

Anonymous said...

任何識旭但又唔系人既生物我都好恐懼
我覺得自己有病

Anonymous said...

我有怪癖呀!
每一次買鞋我都由最細size果對開始試
一對一對試 試到一對我著得落!
次次都係咁 我覺得自己好奇怪...

Anonymous said...

成日覺得陳強好得意, 又好自我, 唔理人...