1.12.2007

紅翼 . 皮鞋



鞋櫃裡,點無位,都應該要有對Red Wing,而我喜歡開工時穿著,因為它可以令我「腳踏實地」,好實在地,好放心去博殺,我試過被一度鋼閘夾住,就靠紅翼保護,腳完全無恙;但我不喜歡約會時穿著,情急時,褲脫掉,紅翼仍在,它比對方的衫更難脫掉!如果你無以上經驗,趕快去買一對,你就會知我講緊乜!




























































著Red Wing,應該買大半個,怎至有人一個碼,加番腳墊,加貼身牛仔褲,先襯托出對紅翼的魁梧,好down to earth!鞋底一定要蝕到有咁薄得咁薄,我見過一個日本人的紅翼,個底薄到感受到地面冷暖,那日本人跟我說 「著紅翼著到同地面二合唯一,就是紅翼最靚亦都最後的時侯,有這種感覺,你的紅翼已到最後倒數,著得一次就小一次,那天原來是那日本人的生日,真係過時過節大日子先會拿出來著!

很有趣,一個厚厚的鞋底,最好看是磨損到末期時,它生出來的目的是讓人家去消耗!鞋底外,著得越殘的紅翼鞋面,也是代表你對紅翼的輩份,越殘越高輩份,所以大家可以睇到,上面邊對地位最高,我果對仲係鼻涕蟲階段,未入流.....



讀中學時,我試過番學因皮鞋底太滑,失足倒地,還要當時路經街市外,貨車剛把雞鴨籠掟下,這一跣,令我知道什麼是「身有屎」,還要是雞屎+鴨屎!自那天起,我就討厭穿皮鞋!再加上論放便,論有型,波鞋點會唔好過皮鞋,而家著TUX都係著converse啦!西裝+皮鞋,做sales、office先著;論到保護能力,皮鞋又薄,一定比比紅翼的安全感為低...

因此,我十幾二十年無買過一對「正經皮鞋」!出直上年去日本,跟一班朋友造訪某日本朋友家,呢班朋友個個有造型,簡單唔花巧,我站在其中,不知欠了什麼,他們總比我穩重,有男人味,終於離開時,我在門口位看到下面個景況。





當然你可以覺得對波鞋是萬綠叢中一點紅,很特出,但我咢想咁特出,我想融入,身邊朋友常說我擁有這副身材,穿西裝,官仔骨骨,一定有信服力地好看,我係唔信,買左套西裝,都係要著波鞋,反叛可能好型,但亦都會令自己走多好多冤枉路,如果我早d研究皮鞋,今日都唔駛行咁多路先搵到佢







就是妳,與我一齊踏出第一步~``

8 comments:

Anonymous said...

好一對red wing

小朱飛刀 said...

昨晚聽到你話最近愛上購物,你近得三姑多呀!

前一陣子你們聚會,但我要吃兄弟飯,當中提及有一儀式第一次寫到行程表當中,終於公佈了原由,有空可以看看吧!

記住登出你著了套新"老西"個樣給大家欣賞喎!

Anonymous said...

以前少年時代興Dr. Martens,記得嗎?
現在見大部分青少年都着同一款同色Converse,好似無一對唔出得街咁。

Anonymous said...

你鐘意穿爛佬鞋架?
好安全.可以去地盤工作果d~"~
講起鞋,我都想買
但我唔係買你果款,唔岩我

Very Personal said...

我都好想買一對,不過始終都係覺得男人着好睇d,so都係着返最愛underground...以前都有dr.ma返學pit備,打波良伴.近年愛上converse同camper,一開工就冇左佢地唔得...

Anonymous said...

-唔係導彈女-
你咪引我笑啦,"官仔骨骨",
你個feel太引人發笑就真!

Anonymous said...

-唔係導彈女-
係咪引我笑啦!"官仔骨骨"

Anonymous said...

找一對稱心稱身的鞋子好難啊~

找到了, 是天賜的緣份