1.15.2007

思想家再見



我是一個思想家,即是凡事只是想,沒有行動,從未試過好好計劃自己的工作,兵來將擋,但今年我滿腦子計劃,至小上半年,我知我想做咩,但偏偏又遇上一些自己無興趣,但做到又會令我聲名大增的工作。
這秒鐘,我作出一個從來都不會的決定,就是推掉這工作,同時逼自己開工,搞個project四圍去賣,推一份有錢收的工作,做一份做完都唔知有會機會收到錢的project,需要好大勇氣,這一秒鐘,我夠膽話你聽我夠膽咁做!

想到就去做!新的開始,勇往直前,共勉之~``

29 comments:

Anonymous said...

好開始 !!!!

Anonymous said...

unkle you're a good inspiration! that must've taken some courage.

for what it's worth, i think fame is fleeting. hype and popularity are just meat to feed through the media grinding machine.

people talk about you for a while, but it's just quick diversion from their everyday problems. "it's just entertainment!"

unless of course, becoming more famous means you get to have better projects, jobs.

money in the end will not mean more, than doing the things you really want to do, feel are important enough to do! life is short!!

ed.

Anonymous said...

Using money to exchange happiness and dreams,it's not worth to d o it~~
Support u,unkle beach!!
Just follow your heart and do what you'd like to do!!

Anonymous said...

希望這一秒鐘的衝勁可以last到做完呢個project,唔好洩氣呀!
我今年都要勤力啲想到就寫,反正都無人聽我講嘢啦。
後話: 昨晚發夢同你一齊hang out成班去玩,仲玩鬥腳長?? 撞鬼囉!
唔係日有所思呀xxx 但相信你是一位好玩的friend。

Anonymous said...

海灘,我和你一樣推左一份有收入但系我並不想做的工,做左份無收入,亦都唔知以後會點,但我想做的工,有人話我傻,話我無大志,心情都幾DOWN嚇.

Anonymous said...

Wish you all the best!

Anonymous said...

Matt,

be flexible.

Set the goals/targets/plans, then go for it step by step. You still have the opportunities and choice.

If plan A doesn't work, go for plan B!

Anything I can help, I will. Let me know

Anonymous said...

Dear Matt,

God gives us challenges, not because HE giving us troubles, but giving us the opportunities to have PERSONAL GROWTH

Goodshow tonight!

小朱飛刀 said...

十撲!十撲!^(00)^

Anonymous said...

hi Unkle!你一定有野係手先會有咁既決定,所以我撐你!
我過左農歷年都係同你有類似情況,放棄係上海三年既工作,重回香港再尋理想,因為自己都唔細,今年五月都四十歲啦!要好好創一片天,唔想好似以前咁淨係得過諗字!可能到時失敗左會後悔,但至少自己曾經試過,死而無憾!

Anonymous said...

支持您!!

Pessimist said...

「三分鍾」熱度就係成功嘅態度,唔好睇少佢‧‧‧
您有成半年嘅熱度,掂硬! 祝大家成功!

Anonymous said...

好!

Anonymous said...

人格值多少
出賣之後又換到多少
推份JOB.無問題!有性格!
幾夠彊丫
做一份自己想要既野
做完就SELL出去
就如街邊果D賣新發明既人
每天等待賞識自己既人
你得既

Anonymous said...

2002年諾貝爾化學得主Kurt Wuthrich被學生追問如何獲得成功?
他說 : 勿為錢而幹 , 勿為父母的話而幹 , 做你愛做的事 , 只有這樣 , 你才會做得最好.

Anonymous said...

錢,是可以隨時被花光, 唯有難忘而無悔經歷,才能永遠累積於你的心靈戶口裡. 
有了一個堅定計劃的你, 就等於拿到這Project的‘上期’了. 海灘,下次打簿時,你必發現戶口已進帳不少.Go ahead 吧.

艾菲 (一個錯失與你們共聚的女子)

Anonymous said...

海灘,
聽到你呢個決定,真係羨慕你!
因為此時此刻我就不可以做出這個決定啦,所以你辛苦o的都要努力......支持你的??。

Anonymous said...

咁我都算係一個思想家,我希望我都有你咁既勇氣,不過勇氣背後係需要金錢去支持,希望我可憑自己既力量有你咁背後動力。 :)

Anonymous said...

睇到呢段....
其實好替灘叔開心,同埋要講聲"加油"....
只不過點解我有低唔係太好既預感...
覺得似乎會唔會好快就聽唔到灘叔把聲....
希望唔會啦!!
希望係我捻多著~~

Anonymous said...

新一年....新一個月已經過左一半, 原來時間真係可以過得好快~~~~

加油呀!!! 我都要加油!!! 我要畢業呀!!! 我唔想讀year 5呀!!!

by the way, Beach, check mail pls~~~ ^^

Anonymous said...

uncle beach, 07年獅子座將會有所作為! 發威之年是也!
努力去做啦!

Anonymous said...

為理想放棄金錢, 型哂!

期待2007的unkle!

Rita said...

努力呀沙灘叔!!!

Rita said...

努力呀沙灘叔!!

Anonymous said...

加油呀,希望你成功呀 =D

Very Personal said...

+oil! 我都考慮緊呢個問題,究竟去一間大公司做新project既0靚好,錢小辛苦多野學;定係留係而家呢間公司有機會升職加薪,暫時舒舒服服on time收工好...?!個個人總會有呢個問題,我希望我都有你既勇氣!

good luck al!

Anonymous said...

共勉之呀灘叔!
我亦將會做相似的決定. 這個決定講就容易, 真係要你做, 放棄每月穩定的收入,真係好難

Anonymous said...

希望當我到了你現在這個年紀都仲可以好似你咁樣「想做就做」。
不過我今個寒假也正在做:放自己一個真正的長假,唔再瘋狂打工……
少了收入,但心中富有呀嘛!^^"做自己想做的事,其實都係好多人辛辛苦苦營營役役所求的結果吧?

ps:只想不做的那種人好似係叫「夢想家」。思想家本身就做緊佢最重要的工作:思想了啦~~思想的產物就是他生產出來的成品。

Anonymous said...

我也要有這份勇氣~

灘叔叔, 我越來越欣賞你~