1.16.2007

空氣中...



很奇怪,有時很用心寫的東西,在這裡並不會得到很大的回響,偏偏一個臨訓之前的決定,會得到二十多個留言,令我呢個孤獨GAG佬好溫暖,THX~~`

整日氾濫著不安感,WENNY話有不祥感,會聽不到我的聲音,我其實也有同感,到時又打回原形,做番D自己唔想做PROJECT~``好Panic~``

不過The show must go on! 為大家介紹我新拍擋!









一個我好有期望拍擋,大家俾多dd耐性,斐池中物 !






停一停,小心想清楚,又或者不要再去想,讓不安感不會再蔓延開去~~`

34 comments:

Rita said...

人就係咁架啦,你用心去寫野出黎時唔係個個都會用心去睇
不過~~ 總會有知音人留心去睇自己既野 ^^

Anonymous said...

There are some things in this world that can be changed and some that cant
and time passing is one thing that cant be redone。

Now I have came this far and there is no more turning back。

frOm

South of the border, West of the Sun
@ Haruki Murakami

Anonymous said...

can u please change your partner..
honestly... if i not heard this programme from the beginning (few mths ago), i won't keep listening it for 10 mins today...

the style and atmosphere are totally lost in 'night night open'.

Anonymous said...

嗨,我係一個海外既忠實聽眾
對意見呢d野,你同我都好清楚一定有好有壞既
不過我會支持你既決定既
就放長雙眼聽啦


祝你聽眾越黎越多

Anonymous said...

冇反應未必係你用心寫嗰次反而唔合人心水,其實有時候有啲用心寫架嘢,反而會令人反思,所以可能因為咁啲人一時間唔知點回應好..唔緊要喎,有冇反應唔係問題,問題係你仲寫到唔寫到吖 ;)

咩事都好,勇敢去面對佢喇,唔駛怕喎(我相信你都唔怕喇)well,轉拍擋未必係壞時又或者未必係你有問題...拜杜喴你個新拍擋有啲熟面口..一時up唔出佢係邊個添...anyway,做咩都好,最緊要做得開心同舒服嘛! 加油呀!

Very Personal said...

有時用心寫,其實人家是有用心睇的,只不過不知如何回應,要時間咀嚼嗎!當想到如何回應時已經過了不知多少個post,response好像有點過了氣.不用心的反而比較容易有空間可以即時反應...so你的post是有人看的, dont depress...!

Anonymous said...

我覺得琴晚好OK啵..
你唔鐘意唔代表所有人唔鐘意既姐..

Frankiewoo2001 said...

灘叔:
喜歡有耳非文好耐,由佢第一隻碟到而家(唔係復刻版),但遺憾冇聽過佢以前嚮商台做個個節目。所以知道係佢做真係好開心!你一樣有好大期望,請繼續努力呀!

Anonymous said...

Ya... I agree w/ the 3rd post.
The style is totally changed!

Uncle Beach, when I read this entry...I felt that u want to quit the job?

Anonymous said...

她把声好special!!

Anonymous said...

我地就實有耐性....嘻~....你都要有耐性呀....尋晚你好似有d攪唔掂有耳非文..哈..唔緊要....要時間去磨合架嘛...

Anonymous said...

無論邊個係你拍擋都好, 你永遠都係最佳 DJ 啦~ 支持你!!

Anonymous said...

好多人係「睇完鬆」者!
記住你有大把長期fan屎

加油呀

Anonymous said...

一知道阿斐會做你 partner,好期待。覺得會比小谷更多驚喜。熱切期待!!

Anonymous said...

我覺得你呢個拍擋好好, 起碼我覺得佢係同你夾, 兩個講野係有交流o既, 我覺得有耳非文應該有d料到

Anonymous said...

海灘叔
我都係你聽眾,雖然小谷走左,但係我都會留返係到支持你,仲有阿非都好得,尋日聽完都覺得好正,哈哈!!搞多d gag唷記住!!

Anonymous said...

尋晚聽左第一集你同有耳0既節目....覺得ok wor個配搭...成件事都得丫~~~

加油呀!! "我笑你"~~~

by the way, 我而家0係度聽緊第2晚0既節目, 準備留言之際...就播"無事常相見"....i'm luving it!!! hehehee

Anonymous said...

減少煩惱的方法之一
就是
換左個拍擋

未必可以煩惱盡消
不過最少都會好九成

Anonymous said...

海灘叔,

你身邊的拍檔又轉了,一個比一個更特別,
不過,唔緊要,係上天俾機會你了解女人多d,
可以多d題材用唔同o既角度寫女人,
希望你拍多幾部電影俾我地睇,
...你有冇留意到,你個電台節目d女聽眾,
愈來愈牙尖嘴利,好唔俾面咁「串」你,
你覺唔覺得呢d係「報應」呀!!

Anonymous said...

唉呀~~
我要向灘叔抗議下....
已經第三次寫錯我個名啦....
上次寫七仔養育知識mail俾你,
覆番我講多謝又寫錯名....
嗚嗚嗚嗚嗚~~
~~~~~>.<~~~~~

我係 Wenny
唔係 Wendy 呀~~~~~

幻影 said...

唔係唔想留言係冇係e度開ac...
突登黎睇下有耳非文個樣嫁
佢把聲太得意啦XDDDDDDDDDDD~

Anonymous said...

轉左新主持呀?
我真係唔知 = =忙到嘔死左
呀邊個邊個 個家姐黎喎
哈哈
新人事 新火花
都唔想問你點解會轉人了
暗啞底明白就ok!!

Anonymous said...

oooooo!阿fei!!x]

Anonymous said...

有時d野冇期待往往都得到最多,唔使介意.

Anonymous said...

沙貝豬豬女
原來"非文"係咁ge樣架!起初聽到佢把聲,以為佢係傻傻地!但點都估唔到,睇到之後,我就知道我係無估錯啦!唔止係傻傻地,係超級傻呀!
我都好鍾意呀..我會一直咁支持你地架!加油呀!
可愛傻非文同Smart靚凱光

Anonymous said...

可能長期聽開谷祖琳+鄒凱光啦, 換左新主持, 好唔慣, 最難接受係新主持咬字唔正, 聽收音機遇到咁架情況, 我覺得係受罪, 所以我無再聽下去, Sorry 恕我直言!

Anonymous said...

有耳非文是一個很特別的女生...
說到開放...比細JO更放...
不過由於廣東話並不是她的母語...
對於電台節目來說...我想有很多聽眾聽起來感到吃力...
我有留意到每次她興奮時...說得太急時...咬字不清楚...你都有替她重覆一篇...
或許...你提一提她...好使她可以改善...說慢一點吧...
我本人很喜歡這個節目,因為內容很正面很豐富,是一個用大膽的方法去傳播正面訊息的資訊性節目...
在節目裡探討的,不單單是男女之間的愛情問題,而是兩性之間存在著的矛盾...
我想...思想開放才可以接收正面的訊息吧...
加油...我會繼續支持你們的~~

Anonymous said...

灘,
聽咗幾日, 覺得你地好夾!
個節目生番哂 ;>

總之就........










..............[ 正 ] 啦!

Anonymous said...

點解佢叫有意非文既??敢奇怪!!!

Anonymous said...

上面位人兄,
有耳 非文
"郁斐"!!!^^

Anonymous said...

因為她的名字叫「高郁斐」
有耳非文

佢出道時,我有聽過佢既interview

娜娜子

Anonymous said...

hello 呀,我晚晚都有聽「夜夜開放」架,由開頭小谷到宜家有耳非文都有聽,內容方面真係定得幾好,講左好多宜家社會發生緊的問題,好多人都唔會拎出講,所以係電台會講都幾特別。繼續支持你地。

Anonymous said...

友何飛聞都幾可愛呀, 又係運輸業太子女,
灘叔你不如同佢結婚, 然後喔哂佢啲錢,
嘿嘿嘿嘿.....................

Anonymous said...

一直覺得她好有性格, 再加上可愛的發音, 哈~

你們都要繼續加油呀~