1.04.2007

Panic Room




唔知係咪真係關碗「蛇羹」事,定自己真係身體有d事,呢兩日個人不停標汗,好虛弱,似乎.......一場大病即將爆發,星期六仲要勁凍,又好多工作未完成,呢一秒鐘,我係個房,真係有點 Panic....

驚還驚,除非個人死左,否則欠債還錢,欠稿起碼都要還橋,但個腦有好多野無法組識,嘗試訓又不停醒,訓得唔好,起身就唔夠精神,惡性遁環,越搞越艱難.... Sigh~`

20 comments:

Anonymous said...

Call me.

I will get you the BEST Dr (at least to me he is) to see you,ok?

Take care of yourself.

Anonymous said...

灘,

會否太疲勞, 再唔係就有壓力~
訓得唔好就即係有嘢諗~
試吓睡前放鬆, 做腹式深呼吸
合起雙眼, 諗住張白紙...(作用是騰空腦袋, 不過怕你可能更緊張~諗起欠稿~哈哈哈~笑:P)
Anyway, 總之要 Relax 啦!

祝 快快遠離不適!^o^/* 加油!

Anonymous said...

新年流流,你就開個o甘唔老黎既「題」。
快手快腳好番,精神爽利,大步檻過,食藥灌水,無事既!
不過唔瞓,真係就算....萬般都不帶走,只留聖約翰隨身,都幫你唔到,祝福你遠離一切「苦厄」,身體健康。

Anonymous said...

永遠支持你的創作路, 頂住呀!!!!!!!!!

Anonymous said...

Bro Beach,

保重!有得瞓就瞓,會好快dd!

Anonymous said...

我係一個手汗怪,依一個禮拜,手腳好凍但係不停咁標汗,其實可能係天氣轉啫...無事既...

Anonymous said...

灘叔,

你而家最緊要訓得到, 去醫生道攞少少安眠藥, 訓一覺好既你就會好好多。

你係因為食左蛇太過保所以養大左D病菌, 唔好再食保野, 唔好食雞, 飲多D水。

You take care okay!

bo

Anonymous said...

男人老狗你都算虛, 可能碗蛇羹係導火線誘發你潛藏已久的積累, 加上兩次狂歡節日呢。
請多保重身體!

小朱飛刀 said...

前一陣子病時, 大腦便秘, 連寫blog都寫唔到...
阿灘叔,你身子弱,黎緊天氣又咁凍,快d搵你媽媽黎燙下衫,煲番啖靚湯俾你暖下!
無法啦, 鬼叫你係單身貴族咩,要付出代價!
^(00)^ 祝早日醒神!

Very Personal said...

小見議:
用溫水開兩粒康鈣C送一粒panadle,要最普通那種,普通panadle有小量令神經鬆弛作用,可以容易入睡之外又冇安眠藥的附作用...不要用extra,因為extra加左微量興奮劑,有提神作用,會瞓唔到ga...;記住用溫水,因為溫水可以令肌肉鬆弛,相反凍水會令肌肉緊張,而熱水會令維他命C消失所要兩者都唔好用...

我自己一開唔舒服就會咁,都可以deep sleep到4個鐘or above ga...你試下啦...

祝身體健康!

Anonymous said...

海灘,頂住呀!

Anonymous said...

"康鈣C" 內有維他命C,所有維他命C會被熱水破壞。兩粒 "康鈣C" 一齊食,唔會將藥力加強,一日一粒 "康鈣C" 巳經足夠一天所需。
及 "康鈣C" 不是醫病藥物,它是supplement.

祝大家身體健康!

Pessimist said...

病向「錢」中醫,有債還總好過無債還~ Sigh~

Very Personal said...

謝謝補充!

Anonymous said...

灘叔,take care啊!!!

Anonymous said...

小心身體呀
我識一個中醫都唔錯
係荃灣
之前感冒食藥之後
個幾鐘就精神好多
仲可以打牌添
有興趣就醫貓俾我啦^.^

Anonymous said...

-唔係導彈女-
真係load左好耐,好耐呀!
EQ幾高都比"佢"激壞,好想發脾氣添.
中男我估你係熱底人,平時又無覺好訓,
仲揀d"燥熱"野黎食咪咁囉,
叫鄒太揀d"平食"or"寒食"黎中和下啦!!

Anonymous said...

呢排好多人傷風感冒 腸胃病
小心身體
食完出汗?
我呀婆都話
當1個人食完補野
自己平日虛,唔受補
就會訓覺時不斷出虛汗
我飲完d補湯,當晚訓覺
真係連ts都濕埋,腳板全濕
睇黎我地都係"規虛損削"啦
XDDDD

Anonymous said...

晚上時常睡醒一定是腎不好,我也試過.
買D位元堂鹿尾"爸"丸吃, 20天一個療程, 每天吃一包,你會發現睡得好D!!! 吃完一個療程後, if又睡不好, then 吃another20天. Your body should become better. 人是奇怪的, 保好個腎, 什麼病都少D!!! Take care take care!!!!

Anonymous said...

我前日臨訓前食左隻炸雞翼誘發左我想病,我即刻part兩粒傷風素,同訓左十個鐘,即刻無事

灘叔,可能你有好多野等住你交貨,不過都係休息要緊,訓多幾粒鐘個頭腦就會即刻返黎架啦