1.22.2007

Lost & Found



認得她嗎?對!她是 西婷,傳說中,西婷還有位妹妹叫艾法蘭詩婷,一個人獨自流浪於 姨灣,我就肩負起令佢地重逢巨責,必 要佢番黎!



姊妹重聚,笑續顏開

姨灣真偉大,不見了大半世的親人,不需半個星期就找到.....要搵番邊個,都已經不再困難~~``

從前重逢的故事很奇妙,除了話是上天安排,往往我們重遇一樣東西,都是難以致信!

在姨灣上,對住個芒三十幾個鐘,想擁有,驚再失去的愛人終於必到手,情不自禁叫了出來,亢奮得在芒前大唱大叫....很爽呀哦~``

但我認為更興奮的是,上天奇妙的安排,你與他她牠它久別重逢!那種由心發出來的巨大震撼,全身無力,不 由自主l土說一句好老土的電視劇對白

『又會係呢度撞番你?!』


它原先是沒名字的,是從車我放在車上,讓有小朋友坐我車時,給他們解悶,不知何年何日,它消失了......又不知何緣何故,它上星期竟然在電台辦公空內棄置廢物堆中,蓬頭垢面,污穢仍遮掩不去它望穿秋水的婉弱目光! 『又會係呢度撞番你?!』


我帶它回家,替它由頭做起,終於它再次潔白如昔,與它四目交頭,開始懷疑過它是它嗎?不是它又如何呢?至小因為它,我想起過它,我為過它而對它好,忘記它是它~~它今天不再是它,它叫~~`霍艾華



艾法蘭詩婷 霍艾華 西婷

14 comments:

小朱飛刀 said...

我家中的阿兜一直伴我吃喝玩樂,去玩,去影相,有我便有阿兜。
近日從嘉年華中帶了大白獅回家,未知阿兜是否吃醋,家中只有幾百呎,也可以玩失踪!
家人笑我連阿仔都可以遺失,報警吧...
當然這捉迷藏遊戲不會玩太久,不到半天,回來時家人便替我尋回 "消失的麥兜".
艾法蘭詩婷 霍艾華 阿兜

Anonymous said...

兩隻公仔,分別係你同埋有耳非文.可愛~

Anonymous said...

呢三隻公仔幾得意喎~~~~

Anonymous said...

好欣賞有情的人。

Anonymous said...

弊傢伙喇,我到家陣都仲未肥架勾你個西婷係咩添...哈哈哈,真係豬頭炳個炳喇 =D

Anonymous said...

一個感人至深的久別重逢,看後有點暖,令我不開心的心情得以舒緩。
有點掛念好久不見的故友們...

Anonymous said...

灘叔
你三隻公仔勁得意!
唔驚佢跌落街咩!?

Anonymous said...

海灘
你講野越來越隱喻...
近排有好多感情要抒發嗎
定係這個本性就係作家的風格

如果係咁,我都係1個作家~~~~
乜咁岩既?hahahah
我呢句對白,都好經典架!!

有時有野遺忘後,不經意搵返出黎
果份感覺特別窩心
做人就係咁賤格
有野永遠係身邊,佢既待遇就食塵
但當遺忘後重現人間,又會有莫名其妙既感覺
之不過都係一剎那的激情黎姐
你要好好對人呀,知唔知
如果唔係,佢一陣又食塵架啦,要做個付責任的男人!!!
知無?哈哈
話時話,個公仔咁樣既....8爪魚黎架?
我就覺得好似個核彈頭,就黎要飛出去咁
你咁樣放佢地上去,一陣跌落街就唔好啦
唔好學MJ!!!

Anonymous said...

點解唔會跌落街o既?!

Anonymous said...

灘叔,你好可愛呀,嘻嘻~

Anonymous said...

西婷<---即係咩呢﹖

Anonymous said...

i think it means sitting lo

Anonymous said...

我要慢慢get0下你想講乜...
大致上都ok明ge....

呢句『又會係呢度撞番你?!』我都好同意.....上次我過香港, 一落船入境, 竟然撞番一個我由小五鍾意到F.2, 佢去左澳洲讀書......有一排lost contact....竟然咁都見番, 可惜我落船0既呢一日係個樣勁殘(夜晚玩完第二朝走), 又冇化妝, 頭都冇洗呀~~~~勁無奈......不過今晚都約左佢出0黎一聚ge, hehehee (happy hour!!)

Anonymous said...

我都好想出現這個奇蹟...

每日每天等.....

「等, 寂寞到夜深...」