1.25.2007

Seven



如果真有前世今生下世,我相信下一世我一定做龜,這個推測由「過來龜」七哥話我知!


七哥同其他龜一樣,生出來就要不停向前走,攀過前面所有阻礙物,直至不能不攀越,就會停在那個死角位,面壁自閉,最近我發現七哥愛上掘個窿俾自己匿埋.....


















禮成。然後如果我把海棉再推貼,七哥又會不屈不撓地,再掘出個天地,繼續面壁自閉。熟龜的人告訴我,原來龜一生不是想攀越前面阻礙物,牠只是想「搵個窿捐」,收埋自己,面壁自閉!我又問如果買多隻陪七哥,情況會開朗點嗎,答案是「無關係」,龜是喜歡離群獨處。

如果信前世因,今世果,相信七哥上一世性格一定開朗過吳君如,生活一定開心過徐子淇,朋友一定多過曾志偉,情人一定多過霍公子.....所以今世淪為做龜,悶到無朋友,孤孤獨獨,冷冷清清咁悶一生,仲要龜特別長壽,即係『有排受啦!』

講到呢度,大家應該明白我點解認為下世自己會做龜啦!








越睇七哥越覺得似自己,跟本我影相擺PO就係學佢,不過佢型D之麻!

23 comments:

Anonymous said...

龜既生長速度應該好慢ga....
但係點解覺得七哥比之前大佐好多???

Anonymous said...

我諗响現實生活有唔少人好似一隻龜咁想"「搵個窿捐」,收埋自己,面壁自閉"!但係有時環境唔許可...咁其實同駝鳥分別大嗎?

~**~~*eunice*~~*~ said...

我以前屋企都有養龜, 啲龜每一日都係咁爬呀爬呀, 想走出個缸咁, 見到佢哋咁努力, 好似好有大志咁0既樣, 都有啲感動!
to wenny: 龜0既生長速度, 應該係一排排0架. 我以前啲巴西龜都係, 夏天生得好快, 冬天就唔長肉0既.

(淑)女(蘭)求 said...

你兜左個大圈黎讚自己喎

Anonymous said...

你鍾意就得啦。瞓落去會有D涼涼地, 個shape剛剛好long住條頸。

估唔到你去到銅鑼灣都係去返嗰間, 睇黎你D男人都係懶得冧。見你地一班人費事同你打招呼, but it's good to see you.

Anonymous said...

滩叔,你果然够无聊,念埋D甘无聊野^^

小朱飛刀 said...

阿七越大越正!大得咁快既?都算証明牠好食好住啦!
我見親戚沒有用缸養龜,主人一回來, 牠便出來捉腳趾歡迎,你也可以考慮下!但記住出門時鎖緊廁所及露台門口!

Anonymous said...

有酒就好今朝醉!
好好享受你嘅 " 花樣年華 " !

櫻記士多*Ada* said...

請為(七哥)鼓掌,佢唔單止型重生命力好強,記得前陣子佢趺親, 現在咪又無事勁啊!其實做人同做龜都有點似, 好多人都係咁有事逼得就逼縮埋個頭,過左氣就申番個頭出黎!

Anonymous said...

灘叔你好,首次發言,不過其實已經看了很久你的blog了.

七哥.....真的越望越似灘叔呢.不止是神情,連樣子都.......

物似主人?主人似物?

Anonymous said...

大細路MATT﹐

其實﹐阿七仔係未想冬眠﹖
佢好似大隻左﹗

就算幾無朋友﹐七仔有你呢個朋友﹐米飯班主﹐都夠晒數﹗﹗﹗

又有DUCKDUCK﹐又有海棉。。。可能你要買個大D既缸咯。。。

Anonymous said...

你好呀灘叔!
細個阿媽唔比我養龜, 8年前終於可以一個人住, 於是去旺角買咗一隻巴西龜養, 點知個半月就息勞歸主. 再買兩隻, 兩個月收工, 再買兩隻, 個半月. 好傷心, 好對佢地唔住. 朋友話我太火, 又話我家無陽光, 換水太密...唉! 之後就無再養啦! :(

Anonymous said...

越黎越中意你隻龜喎!
唔知你會唔會同佢講秘密? 哈哈。

Anonymous said...

灘叔= =
我好中意你隻七哥......
好靚仔= =+

幻影 said...

如果e一世可以做到咁下一世做龜都冇所謂
其實做龜都要睇下做邊個隻龜既啫
做你隻龜起碼都衣食無憂啦

敢如果有前世今生
敢隻龜龜來生起碼可以活得幸福快樂
係佢既幸運定係我地既悲哀呢......

Anonymous said...

灘叔,估唔到原來你認為自己「性格開朗過吳君如,生活開心過徐子淇,朋友多過曾志偉,情人多過霍公子」......

Anonymous said...

七哥生命力強囉,哇,上次跌親依家好返十成十喇播。睇落佢都幾青靚白淨!龜黎講佢係吳彥祖喇,呵呵。仲有,係呢,七哥唔駛冬眠架咩?

Anonymous said...

我最近都有收埋自己的衝動, 但朋友仔說我該知足, 一星期七日幾乎日日都有不同的人陪, 不可以玩自閉.....

人嘛, 總是犯賤的

Anonymous said...

海灘,每次看你寫blog主題我都好感覺,有一定影響力,好似一個人夜晚在電腦前工作,是果種平靜又期待的。

Anonymous said...

UNCLE BEACH , so cute by seven brother !

Every day see your blog , take me many many feel back (is ready ), so warm ! all the thing is so sweet and hurt my heart !

Anonymous said...

講說物似主人形, 那七哥的頭部似你嗎??

Anonymous said...

唔知點解
每個人都會鐘意掘個位比自己
尋找自己的空間
就算個位好細,都好鐘意塞入去
有時訓覺.明明訓床中間最舒服
但好多時d人都鐘意"痴"埋牆到訓
haha
面壁!!
唔知點解.睇住隻龜既行動
雖然只係少少的幾步
但係佢世界入面,就好似完成左一天既任務一樣

Anonymous said...

hello 周公子

我以前d龜冬天果陣都有搵窿捐,我地鋪石春,佢掘到自己鍾意既位就會冬眠番一頭半個月先出黎咖喇