1.19.2007

荃灣沒有 摩天輪



從前在香港只有兩座摩天輪,一個係啟德遊樂場,一個係荔園,兩個都好流,又細又殘,後來啟德執笠,荔園果個殘得更快更勁!唔係我唔會係「初戀無限touch」內,寫左一隻摩天輪壞機噴火gag,其實我覺得係真係會發生!

歐洲四圍都有摩天輪,有大有細,有快有慢,我試下係高富花園坐過一個,快到落地即嘔同暈左半個鐘!但最記得還是在北海道拍七年很癢時,那所colourful的巨型摩天輪~~`



這座摩天輪轉一個圈要十二三分鐘,我們拍攝,一由差池,便要等十二三分鐘後才可以再拍,當時緊張的我,以發問人家難題作情緒宣洩途徑,我問日本製片,為什麼摩天輪不可以轉快一點,他的答案是「夏天就會轉快d,七八分鐘左右,但秋冬就d上左年紀人,所以要十二三分鐘....」 「上左年紀鍾意坐耐d咩?」 「老人家耐d架,後生仔就快手好多?」 「下?!你唔係話上面有人搞野呀?!」 「夏天的學生放暑假,拍拖有咩地方可以去.....佢地邊忍到,上到最頂就造,後生仔,未落到一半就搞掂啦,仲有四份一時間善後....」 我笑到嘴都爆 「咁點解上左年紀就要係秋冬同耐d呢?」 「上年紀秋冬進補,寧捨利害,好多人會同女伴上去....不過佢地手腳慢,起步又慢,所以咪要俾多五六分鐘佢地羅!」

我唔知呢個貌似劉丹的日本製片,究竟講真定係講gag,但佢講完之後,我就全程無坐過,掂過架摩天輪!



我把故事告訴給朋友,叫他試試,他改頭換面,帶愛人去台場的巨型摩天輪上,準備在欣賞日劇名景點彩虹橋的夜色時,向她跪低求婚,夠浪漫掛!點知部摩天輪開行不夠四份一,他的愛人面清口唇白,上到一半,朋友從袋中取出的,不是求婚戒子,是袋中所有的紙巾,因為愛人開始嘔,最後失禁收場...
下次check清楚對方有冇畏高先





無論摩天輪大定小,快定慢,它總會有最低,有最高,有向上,也有向下的時侯,但它從未有停下來!



我還未去嘉年華,唔知點解,見到今年個摩天輪 咁大個有AIA 字樣,我就唔敢坐,硬係似
「今年你坐AIA贊助 摩天輪,就算有咩事,AIA已經為你地買重意外傷亡保險,唔駛驚~`」

唔想坐都想影幅相,但一直無咁閒情,幸好有會員1122 silverbell的一幅佳作借用,又可以慳番唔駛去,既然借得一次,不如乘機搞大,我想收集大家在望界各地,真真假假的摩天輪~~~~照片

angela幫我開條link等大家可以放相上去及去睇!

14 comments:

Anonymous said...

New York 其中一間 十層樓高既ToysRus 入邊 有一坐 摩天輪
我記得好似四蚊美金可以坐五輪

娜娜

Anonymous said...

你為何想到摩天輪?
是否你的夢...太真呢
哈哈

Anonymous said...

雖然只係睇到平面o既摩天輪,
但已經好有立體幸福o既感覺啦!!
如果真係有條link,
post散唔同國家o既摩天倫,
咁就可以用一日o既時間環遊世界摩天倫lu,
yoyo~~support!!

Anonymous said...

哇!
我屋企門口走廊窗口望出去....
日日都見得到摩天輪喔!!
算唔算好彩?!我就真係唔知啦...
因為日日都見到,都冇乜特別感覺....

等 angela 開著 link ...
我即刻可以貢獻一張台北美麗華摩天輪既相....
呢個好似依家係亞洲第三大既摩天輪~

Anonymous said...

細個時坐荔園的有少少驚,之後好似無坐過其他了, 直到有次農曆新年去哈爾濱睇冰雕坐過。嘩! 涷到傻! 2000年坐過London Eye,感覺幾好。 我的是菲林相,無digital的放上來。

Anonymous said...

好多張摩天輪相等住post

Anonymous said...

我0係日本摩天輪真係見倒有人一上去就「毛手毛腳」,唔知上到去點喇…
不過,大佬上到去有好多angle都睇倒隔離「卡」架播…

Anonymous said...

大家好呀^^我係Contessa呀!第一次響度寫留言咋我^^~ angle快d開條link啦, 聖誕節我去咗泰國玩咗曼谷夜市果個摩天輪,都幾靚幾大架^^不過好似話2月就拆走無得留低lu.... (~.~)

Anonymous said...

i've got a few photos of london eye (ferris wheel at the side of river thames in london), send them to your email account?

Anonymous said...

KL这里刚起了个叫Eye on Malaysia的摩天輪, 来看看吧!http://www.virtualmalaysia.com/event/event_view.cfm?event_id=D3FDC364-E0C3-CB1D-C5103CC321343643

Anonymous said...

敬告各位:如果真係坐AIA摩天輪,唔好揀熱鬧既日子,因為時間既關係,個摩天輪唔夠幾分鐘就落番o黎,搞唔到野不特止,仲要焗你一架逼八個人入去,同陌生人的對望,會令人想不如跳落去算。

Anonymous said...

巴黎沒有摩天輪

Anonymous said...

你個beach man丫
等我仲好認真睇
因為有+0 青雲劇照
點知你係到講"冰火摩天輪"
唉唉唉~~~~衰格
我以前細個都有玩架,但係海洋公園囉
我覺得坐上去,係relx 閒談 睇風景
而唔係上去玩的

求婚?.......嘔?.....成個氣氛無哂
"真念"desk架

我都無去嘉年華
寡佬勁無引~"~

Anonymous said...

unkle beach好野!!!
「今年你坐AIA贊助 摩天輪,就算有咩事,AIA已經為你地買重意外傷亡保險,唔駛驚~`」--->咁都比你諗到XD