8.14.2006

Matt List



我出海!唔游水,唔wakeboard,唔jetski,唔香蕉船,唔食野,唔飲酒,唔講野,淨係聽音樂同曬太陽!不過每次上到船,D ipod五六部咁飛出黎,十足警匪片,d賊行動前交晒d電話出黎一樣!有i-pod唔代表 d歌好聽,但係d歌唔好聽又唔代表你可以即刻戴起head-phone聽自己部-IPOD,因為咁樣除左唔俾面人,仲會影響我跟住想做o既野!

捱左兩個鐘頭「喜喜」同「voler」d音樂,我終於頂唔住!我.......訓左!
醒番時侯,見半數人都訓左,其他d落左水!咁靚音響,咁好天氣,無理由唔聽「MATT LIST」啦! 一駁我部i-pod落去,d人坐晒起身,不停話好「舒服」呀!好「relax」!
當時係下午五點左右,陽光開始收火,我果set 歌係咁樣
Pablo's Cruise by The Avalanches
Perfidia by Xavier Cugat
2046 Main Theme(rumba version) by Shigeru Umebayashi
下世紀再嬉戲 黃耀明
Cucurruccu Paloma by Caetano Veloso
Jazz Suit NO2-iv Waltz by Mariss Jansons
Love Letters by KETTY Lester
The Blower's Daughter by Damien Rice
A Love That Will Nerver Grow Old by Emmylou Harris

大家終於由睡眼惺忪變成陶醉,開始望住個海思潮起伏,唔明或者唔信,自己搵d歌黎聽下就知我講乜!叫得Matt List,又點會得一種選擇丫!日落西山,係時侯起圍!

aletheuo(truthspeaking)featuring angelina esparza by DJ krush
I Love New York by Madonna
Voodoo Voyage by buscemi
Starry Eyed Surprise by Paul Oakenfold
Boby Movin' by Beastie Boys
Sunset Beach by Dragon Ash (賣飛佛)
Zagadka by bukowski
Til Death Comes by Cypress Hill
sunset(bird of prey) Fat boys SLIM
都扮到兩成IBIZA,七成蘇梅架!我中學時期開始,就鐘意製造自己的song list,果時一盒九十分鐘「錄音帶」,要錄滿歌除時要兩三個月,又要租,又要借 ,有時要帶過帶,仲要班多部機!其實三個月錄得滿都算我有運同勤力!不過毅力好多時來自其他動力!當我只靠呢種方法追女同學,我就自然會好勤力咁錄呀錄!仲會加埋封信,內容仲要配合d歌,例如錄了達明一派的「半生緣」給女同學,信上面就寫著「張愛玲的半生緣是苦的,達明的也是,希望我跟妳最後是甜的!」 我而家諗番,如果我係女仔睇到呢封信,只會得一個反應「X家富貴......」都未講完就掩嘴都掩唔切,嘔到一圍都係!如果你覺得肉麻,因為你唔信我係真心!的而且確我係太假,咁樣會傷害到人,但我無悔用呢個方法追過女同學,因為從來都未成功過!
早排撞番個以前追過的中學同學,家下變左C9了,閒聊一會,佢以為我做電台係做唱片騎師(sorry!佢真係用呢個term!)「岩晒你做啦,你以前咁鐘意排晒位錄歌,又講埋d....」跟住佢流露出一個少女含羞笑容,好惡頂!但多謝妳令我肯定我個「Matt List」係由始至終都咁有水準,咁touch到人!不過下次真係唔好咁樣笑!
對住日落起圍,係人生一大樂事!但越快樂,就會越容易唔快樂!套幾皮野的音響over heat!全架船靜晒,之前借d意駛近的其他船起坨走人!咁點呀?!人生就係咁,發現果樣野係「寶」,通常果樣野都已經到「末期」,想珍惜佢已經同你講拜拜,好多野真係要先知先覺,唔覺唔覺,要果時就好難撲!
個日落靚到咁,無音樂真係好慘,既然我明箇中痛苦,我唔想其他朋友受呢d苦,我犧牲自己唔聽之餘,仲因應朋友需要,即場為佢地製造song list!聽到訓著,就到下一個!


都唔駛半個鐘,全部訓晒,一定唔關我個song list事,係佢地玩得太疲!過多十幾二十年之後,佢地就會講番今日全靠我個list!

12 comments:

Anonymous said...

灘叔,
終於出到海喇.....嘻~~~~爽 !

Anonymous said...

望住個海...加日落的時候,心情特別RELAX

海灘問你一個心理問題呀:
你喜歡日出還是日落的呢>?

Anonymous said...

Unkle beach ...終於都出到海玩啦..開心啦 ....

Anonymous said...

靚妹時成日去旺角荷里活廣場買cassette錄歌,$5一首。 好懷念啊! 但唔記得點解嗰時咁多錢? 我仲有keep住好多盒未丟呢。

Anonymous said...

張泳衣相好正`~ hot 得來唔咸濕~~ 樂而不淫播~

Anonymous said...

成個song list中文歌淨得黃耀明,你都有taste,我都好喜歡佢呢隻cd,不過我冇想過出海會播佢囉!

上次去船河船家個仔non-stop咁播"獨家試愛",我每次上船吃完東西都想"即刻跳海"。X-D

Anonymous said...

你對音樂都有d嘢喎~~

Anonymous said...

你的 playlist 好正呀~

如果他日余宜發遮匙李慧雅放假, 不如你來當唱片騎師丫~

就算代一晚都好, 我都會用心細聽的~

Anonymous said...

你年蛋散,
你真係一個自戀狂...

Anonymous said...

我都想灘叔幫我個 Pod 整 Matt list!!!

Anonymous said...

你聽D歌幾有型wor

Anonymous said...

I listen to the similar stuff as yours. :) good taste. hahaha