8.11.2006

Do Ya think i SEXY

什麼是「性感」?有人認為大胸就是「性感」,有人認為暴露就是「性感」,有人認為一臉茫然就是「性感」.... 唔同人有唔同答案。我曾經認為擁有「長腿」就是性感,不過好快就否定左自己,就等如擁有大胸最多只是身材性感,暴露最多只是打扮性感,其實只不過係「肉感」!一臉茫然只是你覺得佢易呃,自製的「性幻想」而已!咁可以令你有無限瑕想的東西,絕對可以受得起性感呢個稱號!但對長腿的幻想,都是長長軌道後的神秘關口,但在我而言,其實那個關口仲有幾神秘?而我認同「性感」同「神秘」係掛勾,所以長腿已不性感,因為毫不神秘!

神秘的東西會引發人的想像力,性感的東西會製造出激素,激素會刺激大腦,令想像力更豐富,咁你話「神秘」+「性感」,係咪不得了!

我認為工作狂的女性最性感,因為我會幻想在這個遇神殺神的兇惡外表內,每天當她卸下戰鬥裝甲,再不用力敵八方,佢會抱住隻cute到爆的熊bearbear(呢個形容真係令人打尿震)含笑而睡!呢個可能唔係真相,但亦都可能有過之而無不及!係呢個反反覆覆想像的過程,已可以令我熱血沸騰!唔好話我咸濕,因為我係!但妳地望住個男人好專心工作時,個樣咪一樣咁咸濕!不過妳地會形容專心工作的男人係「CHARM」,而我就用「SEXY」,形容詞的分別而已,意思咪一樣!當然「夠專業」係好CHARM,係好SEXY,所以球員、運動員、空姐、售貨員、警察、消防員等等專業人仕可以迷到萬千眾生!仲要加埋件制服!係咪諗起都呼吸加速!咁點解制服咁性感,都係因為制服內裡的神秘真身!


既然神秘咁重要!點解舒琪仲可以咁性感,由出道第一日,佢身體已經完全無神秘感,但到現在我每一次見到佢,都仲會目定口呆,心跳加速!其實舒小姐都可算係醜樣,但越覺佢醜樣就越覺佢性感!究竟佢D性感係來自什麼呢?有人話舒小姐的性感來自其「嘴唇」,我覺得係來自佢的經歷,一個台南鄉下妹,以身體作為娛樂圈入場卷,係八九十年代,這類台灣肉彈,一日黎八個都唔止,但可以變成而家國際巨星,呢個進階已經夠性感,到現在我都未覺得佢D演技開竅,仲係打緊天才波,感情何其豐富,同佢經歷多當然有關,再加上佢果份打不死的博鬥精神,看似垂手可得的,原來與我距離頗遠,製造出一種奇怪的慾望,被佢神秘的魔力吸引住!

好多人話黎明兜兜轉轉,都係搵番一個似舒淇的人樂基兒,但我認為樂基兒是溫室名種玫瑰,而舒淇則是不怕風吹雨打的牽牛花,我比較市井,我仍然係鐘意舒淇多好D


最近我覺得有線主播史澤雅好性感,又係鼻大口大,講真都幾醜樣,但呢個樣+其聲線+佢個名,我又對佢唔係咁認識,+神秘感,佢就變得好性感!

不過俾你揀,妳寧願得到「妳好靚呀!」定是「妳係唔靚,不過妳性感喎!」定還是「妳好醜樣,但係妳真係好性感!」


至於我,我梗係想你話我「你一D都唔性感,但好感性!」哈哈!「係呀!我真係覺得自己好神秘!」

12 comments:

bubbly said...

That 史澤雅 picture you posted is pretty scary to me. :P
I think it's important to be sexy and not slutty. Sluts are not sexy but cheap. Sexy girls are all about confidence. :)

追求我所追求的 said...

早晨 unkle beach,
我係女仔, 但係同意舒琪係性感, 就算佢著得好密實, 佢既性感都不減半分!

我都好想可以好似佢咁....哈哈!! (覺得自己係度發開口夢tim...^_^)

davismuizi said...

我細個覺得舒琪好醜樣,
但而家覺得佢好靚,個樣好charm,
可能係化妝,又可能係睇睇下覺得佢順眼左。

性感係咩呢,我自己都唔清楚,
不過我諗我自己就冇咩性感既天份:p

scarred v said...

Dressed up的舒淇真係可以神為之奪。
我覺得性感和靓都是依據看人者的審美觀念、標準。可以不用認識被看者,但會流於表面、主觀。
相反,感性要認識過後才能feel到。但在現今社會有誰有耐性去瞭解一個人,去欣賞?
唉,又在自我唏噓了。

edmame said...

Mm i often wonder if "long legs = sexy" is a byproduct of media culture dominated by advertising/images of models.

from an evolutionary standpoint, does it enhance human survival for offsprings to be taller?

long legs...why not long necks (yeah there are some asia/african tribes who elongate necks of women...)

i'm sure we've all seen tall men AND women who are not "sexy".

well, i guess i agree with bubbly: sexy is in a person's confidence, spirit. short and fat people have been known to be sexy.

高玉 said...

性感都係各花入各眼啦~
不過我覺得係感性既人先會覺得個d係肉感而唔係性感咁敷衍,上次睇(美女xx)張堅庭先話真正既性感,係就算佢包到實,只係得番雙眼都會覺得佢性感個d先係真正既!!
但係我又唔係好同意感性係一件好好既事...
神秘感就係有既~不過....
*cable個女主播第一眼睇佢都覺得佢唔令,但係又好似幾順眼咁~

Anonymous said...

贊成! "性感"是一個很主觀/抽象的形容詞, 是對異性期望衍生出的定義, 可能你曾被靚女騙財或騙色或both, 所以你會偏向喜歡"醜"的異性(有安全性), 又或你本身喜歡難看的東西, i'm sor sorry!

Anonymous said...

我覺得腳長好性感...a.a
你第一張圖係av圖XD

小桐 said...

性感...係要睇埋一個人的言行舉止談吐,舒淇唔係性感在佢個樣或者身裁,而係佢o既一舉一動散發出來的氣質,呢d野我諗我一世都學唔到

Naonle said...

我都覺得豬皮sexy架. 不過我認為最sexy既係Angelina Jolie ar!!! 佢有左,做埋媽咪都絲毫無損佢果種wild,不羈既感覺!! 超正!!

shuee said...

in my opinion, many people in this existing world think that the definition of being 'sexy' is by dressing indecently. (ie: mini-skirts baring a bit of their ass/low tops with their breasts practically hanging out/being skinny as a toothpick)

i'm not saying i'm a person with conservative thoughts, however in reality, that's how most artists/people portray themselves. an image of slutty occurs instead of sexy.

people can be 'sexy' by wearing appropriate clothings with a little cleavage showing is alright. they can be fat/skinny/short/tall.

you can be sexy/charismatic as long as u got the confidence & respect for your body, then it's all good.

Anonymous said...

海灘,你一D都唔性感,但好感性!