8.06.2006

見証

養七仔第一日我已經講過,要向佢學習,學佢不停要超越前面阻礙,勇往直前!終於佢就係因為咁,爬過露台,飛左落街,其實我到而家都想唔通佢係點樣爬得過,佢伸直晒手腳都唔到!家下要學習做龜的頑強生命力,四五十呎飛落街,家下竟然已經有五六成復原,開始郁動,不過係未有胃口食野!真係堅!

「藍藥水」真係百試百靈,又一次發揮佢功效!

七仔!等妳好番晒,再帶妳去曬太陽!幾時都好,最緊要記得約好左!

29 comments:

summer said...

祝七仔早日康復!你以後記住要好好保護佢ar~吾好俾佢又受傷la!

Joyce said...

太好喇! 海灘終於講下七仔的近況....七仔,你要堅強呀! 海灘, 你也不用擔心了...但千萬不要再讓七仔有機會用瞬間轉移!

Anonymous said...

海灘:
龜可以比人長命....佢一生的步伐都係咁慢...都可以咁爬到跌落街...只受了小小傷...生命力真強...龜不會因自己爬得慢而放棄...反而做了很多你想不到的事...作為人的你我...一生比龜精采...行得快走得快...你是電影人...活在電影裏...你比其他人更清楚得多什麼是電影...所以要努力...不能做回以前的景氣...就開創些新風氣吧...電影是重質不重量的....

文文文 said...

人用ga藍藥水比龜用都得架咩,希望佢快d好返~
(我老公飲完媽精打我)

小朱飛刀 said...

為免七仔悶 , 你比塊鏡佢玩住先 , 等佢專心休養 !
我表妹所養隻龜仔 , 除左會追人腳趾 , 仲會走去對住塊鏡玩"十五二十" !
相信咁樣可以當物理治療!

p.s. 唔好再比佢做飛龜 ! 你屋企唔係孖寶賽道...

宛如 said...

雖然係因為她他她先知你個名XDXD
雖然你既文筆我睇得唔多
雖然我前幾日先知七仔係咩樣
但係知道你隻龜好翻D,唔洗做人住
唔知點解都會笑左一笑~
可能尼個係個天俾你既生日禮物
一個要拖長黎收既禮物
祝你今日非生日快樂~

edith said...

唔好睇小d龜龜.....v.
我家o個隻龜佢會打直企起身
咁爬過佢前面既障礙物==
對於同類既七仔....
我覺得佢應該都識呢招...
要小心d呢...龜都會趺死的[爆殼]

Macau Lucia said...

真係好喇, 你都唔知我地幾擔心你, 幾日唔上0黎寫野, 我地唔知你同七仔點架嘛....好彩睇到你話七仔冇事, 我就安落晒~~~~

Anonymous said...

其實7仔養傷期間都可以將7仔連埋龜缸一齊放係D有太陽照到ge地方!
照太陽都可以吸收下維他命D ~
我諗對佢個殼復原都有D幫助!

就好似人住院果陣都要出去樓下公園行下同照下太陽ma !

細蚊 said...

祝福 7 仔 .. 一定會好返 ga !!* ^0^

路人甲 said...

掛心了幾日,終於知道七仔冇事,勁開心!!!
七仔,加油!
灘叔,加油!

Sugar in the Creme Brulee said...

太好喇...七仔好番好多就好喇...好開心呀..

恭喜你呀灘叔..安落哂喇

Cedric said...


七仔早日康復晒

Hailie said...

我細個都有隻龜,都係爬過露台,飛左落街...不過最後夠唔返...

Anonymous said...

好開心7仔終於都開始康復!!佢1定會好快冇事咖!
p.s其實點先可以搵到你架.去cr等?

anthony said...

http://www.youtube.com/watch?v=0yzcsje_ojo

beach,

juz see it, see see 3姑 80s 的紅色的跑車MV, haha!!!

小丁 said...

勁開心勁開心勁開心勁開心勁開心勁開心勁開心(>,<).....願七仔身體健康.....請各位珍惜眼前的一切,別讓寶貴的東西輕易流走!!

Tony said...

七仔冇事就好了!下次唔好掉以輕心了!

Joey said...

你要同7仔一齊努力呀

牛人 said...

好 YA!!! 我等左你寫 7 仔既情況好耐啦~

Lolo said...

謝天謝地﹐七仔無事。希望佢開開心﹐生性做龜

Scared V said...

七仔無事,應該係你最想收到的禮物。
上你個blog的年齡層好細啫,你锺意啲中女好少幫襯喎。覺得自己好老呀!

Anonymous said...

yes, yes, good, good, good,
七仔大步檻過,長命千千歲

qt芝士 said...

超級大驚喜呢~

十萬個開心。

Anonymous said...

will u get another one for her companion? Friends can speed up recovery.....I guess

Christie said...

開始復原咪好囉! 曳既小朋友係要吃D苦頭先識乖。 你做主人要多D睇住啦!

高玉 said...

七仔好得e呀!!我都想養番一隻,佢食唔食得雪糕呀?!

撐你的人 said...

YOYOyo.........七仔加油復完..海灘努力學習

sze said...

海灘,
見到7仔好番好多,真係好開心呀!!
你要錫佢多d, 睇住佢呀!!

7仔,
醒d呀~唔好周圍亂爬喇!