8.26.2006

疾走英倫



認識一個城市,跟結交新朋友係一樣,總無可能見一次真完全明白對方,一見如故的人實在太小,一次就愛上的城市更加小,但總有些人你見第一眼就決定一定唔會見面,總有城市你去好多次都仲想去!
你問我LONDON 有咩好玩,其實都不外乎果幾樣,「行街、買野、睇MUSICAL、行MESUIM、睇波、CLUBING..」而當然最常做就係避雨!飛機一到希斯路,我雨多田光就忍唔住講左句「THIS IS LONDON !」你有睇曼聯對爾頓就知D雨有幾大!但竟然第二日奇蹟降臨於我身上!





無乜相影到,因為真係無乜好影,十年前來同十年後再來,都是那些地方,OXFORD CIRCUS、 PICCADILLY CIRCUS、LEICESTER SQUARE賣D野都係差唔多,COVENT GARDEN都仲係表演緊果D表演,搵中國城都仲係好易,因為仲有人講粗口,但係八成係普通話了!CAMDEN TOWN依然似講英文的女人街、HARRDOS地庫個FOOD COURT依然係食一個星期都食唔完、D巴士轉晒新款..... 其他所謂旅遊區去過唔想再去,未去過而家唔想去,咁我係LONDON做咩?!
其實我最鐘意都見車就上,唔知去邊,見到個站名幾鐘意就落車,然後無無謂謂行下行下,睇下D人!而家LONDON除左唐人(大陸人)多之外,仲有好多東歐人黎左做野,聽講有成六十萬人,所以你係LONDON英文,如果對方無乜反應,未必係你講差,可能佢地跟本聽唔掂,或者聽到唔識點答!飄洋過海的人,總是心事重重,從前我喜歡聽唐人街的老華橋講他們的故事,每一次聽,我都會感嘆自己是多麼的幸揊,現在那些人已經不在,換來的是那些毫無人情味的大陸新移民,一險茫然,各家自掃門前雪,他鄉與故之,笑容欠奉,一副講多無謂,食完快D走,這樣冷漠真的/令我有點難堪,但跟這城市相當相襯!
LONDON沒變的,就是那副擺明係貴夾唔飽,你有錢就黎,黎到唔代表特別好招呼,冷漠依舊,囂張依然!所以陽光普照真係唔多夾呢個城市,但一早一晚天氣還是很冷,我今朝瑟縮係KINGSCROSS火車站等車,我覺得相當恰如其份,就是喜歡你這個模樣,反而你對熱情,我會不懂招架!老朋友麻,簡單自然就得了,能夠聚頭已經好滿足了!

16 comments:

Anonymous said...

Beach,

It is so ashame that you don't come to Edinburgh. This month is "Edinburgh Festival". Thousands of tourists around the world come to see different events.

These are all you can see for the whole month.Please have a look

http://www.freefoto.com/browse.jsp?id=1087-41-0
http://www.edinburgh-festivals.com/gallery.cfm

契丹人

Anonymous said...

英國嘅天氣真係好怪,喺 Alton Towers 就橫風橫雨冬到得十幾度, 十日後玩到去London就熱到三十幾度, 真系要帶定四季衣裳!

Anonymous said...

各家自掃門前雪?我看的不一樣....
我在Loughborough讀書時,中國人見中國人會份外熱情.下london玩的時候,連坐bus也會有人主動跟我說話.雖然我很dud地跟他們說我是香港人,但再多加一句"香港也是中國的一部份"時,會見到他們的笑是真的是自毫的~
粗口嘛....都是唐人街的"黑社會"和留學生吧...要不是放了假,廣東話的粗口也不會遜色...

Anonymous said...

簡單自然 !!!!非常好~~~~

Anonymous said...

我都有幾年冇去london喇, 記得上次去都係得到海藍色的天空, 幾難得架, 但其實我反而鍾意佢灰灰暗暗毛毛雨, 襯佢多d, 好有型!! ps:很掛念他的fish & chips~

Anonymous said...

海灘,你仲喺倫敦?
我對這個城市幾有好感,可能去前做足資料搜集,編好行程。大路旅遊熱點、周邊城市都有去。最鍾意Cambridge, Dover, Bach。
在康河坐大學生兼職撐的船,即刻想起徐志摩的再別康橋(陶傑好藐的所謂詩人)。但係...撐一支長篙向青草更深處...真係幾有意境。
最遺憾係無去下午茶,完全沒有想過,真失敗!

Anonymous said...

Beach,
你係唔係住在英國朋友的家呢? 佢地係唔係couple 黎ga?

Anonymous said...

HARRDOS個FOOD COURT不錯
我還買了茶包回來做手信呢

AL said...

灘叔:
如果你覺得london係咁悶既話就唔好移民去外國住,因為都係咁樣既生活,仲要唔係自己既地方所以覺得特別冇癮.
如果話香港依家既人情味薄,咁外國就係冇人情味呢樣也,真係,個個都變得自私,認錢唔認人!

Koei said...

你几时去噶??

Anonymous said...

倫敦人與西歐其他大城市人相比, 簡直是冷漠到暈, 莫說新移民~

Anonymous said...

unkle beach:

我都係好鐘意 London
睇到你d相...令我好miss london
不過我反而唔鍾意有奇蹟sunshine既 london
我就係鍾意呢個城市既灰色 暗淡 同埋凍

好羨慕你呀~~~
enjoy!

Anonymous said...

Hihi~ 估唔到你黎左英國 喔~ 山長水又遠..

你遲左黎喇~! 上2個月day day天睛~ 仲熱過香港喇~ 好陽光到D 人都nice D~

依家唔只london多中國人啦~ 全英都係!!!!
不過英國既中國人特別冷漠~ 反而英國人就算唔識你都會對你微笑~(除左london人) 中國人就只會對你視而不見的~ 或者好似你所講冷漠先親得呢個城市啦!~~~

祝你玩得開心D啦~ 幾時走呀? 仲會去邊度玩?

Anonymous said...

我都試過向London既街頭流浪...
本來係去一個朋友到借宿,點知佢居然唔記得..
不過正所謂在家靠父母,出外就靠朋友~
最後叧一個朋友開車來接濟我~
流浪時間歷時四小時...還好~

Anonymous said...

04年12月到了倫敦10天, 返到hk唔小心delete咗尾3日d相, 其中有張是在Notting Hill附近拍的彩色小屋, 同unkle beach blog中的好似 ...... 回憶是不可能delete的! (h@ppy)

Anonymous said...

Hey Matt,
thanks for the lovely afternoon. It's a pity that Nat has to go home early. Should meet up when I come back to HK next time. Cheers.
Simon