8.16.2006

B I G




ANGELA給我的,唔知點解連續兩日下午都突然提起「大」,長大係大,變大都係大!THINK BIG係我成日掛住係口邊的兩個字!當日馬偉豪創立「天下電影公司」。B I G~~Billiant Idea Groupe,理念就係「think big」!d老人家成日話「佢都未大定,仲有得變....」 到咁上下就會講「佢大定架喇,無得變!」係咪每個人都會大到咁個位就停止發育,定怕貪心變唔到大,發現自己好茫小!
「think big」係需要知識、見識、視野、精力、恆心,你想變大,你就唔會甘心縮係一個細小空間做山寨皇
電影BIG FISH裡巨人問男主角「我咁巨型,係呢條村係咪好怪?」 「其實唔係你太巨大,只不過係呢度太細,容納唔到你!」

「海納百川,有容乃大!」

6 comments:

Anonymous said...

hihi灘爺:
我係你第149436個路人甲.....
我今日係第一次睇你既blog...haa..但係睇左兩篇日記...發覺你好似係d打完篇野...但係唔會覆檢既人...^^(兩篇都有錯字既~~咔咔~).....但係你個blog好熱鬧呢!!!!
好鍾意聽你節目...你好有急才...亦有才華
哈哈....好記得你同三姑一人一句三字經...
你得閒既話都去下我個blog睇下丫~(得閒既話...^^)http://emmateatea.spaces.live.com/

Anonymous said...

其實好多時換個角度睇就唔同晒LU=)

Anonymous said...

面 有 酒 窩 社 交 能 力 強

面 上 有 酒 窩 的 , 此 類 型 人 士 多 會 是 多 才 多 藝 , 喜 歡 廣 結 善緣 , 社 交 能 力 非 常 之 強 , 性 格 坦 白 大 方 , 能 發 揮 自 我 的 專 長 , 而 這 種 人 會 在 適 當 之場 合 , 發 揮 出 幽 默 本 色 , 如 在 一 場 嚴 肅 的 場 會 , 便 會 收 起 幽 默 個 性 , 說 話 也 變 得 嚴肅 起 來 。
代 表 人 物 : 吳 君 如

Anonymous said...

我好贊成 AHPLUS 的話, 應該換個角度來看 14 日的節目.
就把 它 OR 他 當作一個試練,
如果每個嘉賓都如 劉德華,李克勤般的健談和懂得 SELL 自己的 PRODUCT,
那麼 主持人就一點價值也沒有了, 正如任何"路人甲'亦可以當上吧!
可能我都幾鍾意 他, 所以我很喜歡他的style , 而不是清一式的 健談與 hard sell.
我記得阿 JAN (林海峰)講過, 窄路轉身係最好睇的"!!
unkle, 加油!
liza

Anonymous said...

今年初我思想突然變得好狹隘、好無聊。
五月時第三次去西藏,極之需要這個旅程。
因為雪山湖泊可以令我思考自己的問題,拓濶視野,不再將自己困死。
當然不是一劑搞掂,但係可以坦然啲去面對自己、開解自己。

Anonymous said...

哈佬~你903個show我唔係成日聽
不過你呢度個show我就日日睇
睇你個blog好得意
因為成日凝住有個人bilibala一輪咀講緊野
你把聲就會響腦海浮現.. . . ...


一講起think big就諗起donald trump
(其實應該響下面個entry留言...)
可能成功人士就由think big做起
好多時小朋友think big我地都會話佢發夢
我諗呢d野要由細培養
好...開始唔知自己講緊乜
祝你做到成功人士
(句good enough is never good enough真係發人深省)