4.24.2006

人言可畏


某日開會,瑪莉叫我寫blog,佢話以我而家知名度,應該有人想睇,我話係因為d人鐘意聽君如,帶挈埋我,我邊有咁多fans,何況要我日日好似專欄咁寫,但無錢,我邊有咁好恆心同耐力,瑪莉話呢個咪訓練耐力同恆心的好機會!
就因為呢句話,我開始寫blog,都算人言可畏!
瑪莉本身亦有blog,但只供圍內朋友使用,從未公開,而我亦無打算公開個blog,你搵到係你同我有緣,直至某日,瑪莉問准我把我的blog公開給她的朋友,但作為一個編劇,我個徒弟,瑪莉用左一個既有創意又好賤的方法去介紹我個blog,佢用我講過的話,扮係我講來反串反串我,我睇見即扮反面reply佢,但當佢還未想到點回,繼續玩我地呢個「私人遊戲」,佢呢段blog被發現仲公開理,瑪莉為怕夜長夢多,立刻把那段blog delete,但竟然有人已經save左,仲掟左上咁個討論區,以「有邊個唔鐘意鄒海灘」為題的回覆中,內容是我乘君如不在博上位,但被自己人踢爆,百密一疏;瑪莉此時才醒起在網上是「無秘密」、「私人活動」也隨時有人會硬要加入,瑪莉內疚非常,佢今晚shut down埋個blog
一個私底下玩笑,被拿來作公開攻擊工具,瑪莉深深感到什麼人言可畏。
阮玲玉自殺,留下「人言可畏」四個字;軟硬當年戲言九鐵廣告有鬼,被人無限炒作,軟硬在電台上沒解釋,只說「人言可畏」,家下網上討論文化比傳媒胡亂炒作更放肆,傳媒還顧慮會被告,你可曾聽過有人上網胡亂批評或對某人某事出言不遜會收到律師信,怕咩講,講完就走,無需負責,一百個人同時鬧緊你,可以係同一個人,無限變身,變成無限人言,如果你信團結就是力量,咁人言就真係好可畏!無打算再研究網上批評討論文化,這些水過鴨背的BS,一覺醒來就另有新天地.,就當是訓練EQ的好方法!
瑪莉!如果咁樣唔開心,不是証明了人言可畏,是妳太削了!

14 comments:

Anonymous said...

唔開心係內疚自己一時疏忽而傷害左你!除左對唔住都唔知可以講乜!

Anonymous said...

唉, 叫佢下次小心d lo.
fans 呢D野可遇不可求既... 你知D人睇戲好少o會因為導演or編劇而入場.就好似睇av唔睇多男主角一樣.

不過, 我諗你都有人支持既, 起碼有你徒弟, 你屋企人, 你既朋友, 同埋我呢個路人甲.

加油呀! 希望"他她他"因為你越來越多人聽, 都希望有更多光大佬作品. Bye Bye

Anonymous said...

海灘,你個人好有"心"!呢個世界越來越少o剌....加油!

Anonymous said...

海灘,你寫o野好有"心",呢個世界越來越少這種人喇!加油!

Anonymous said...

說是人言可畏倒不如向好的方向想想。

多人喜歡您了,就自然會惹人眼紅吧。

Beachie,你紅了!
遲d可能有Anti - Uncle Beach 架啦,咁樣你仲有NOISE呀!

其實唔洗成個Site shut down既,Xanga有Protected Post既Function 全部Set晒protected 得自己d friend睇到~街外人睇唔到~

Anonymous said...

海灘...add oil ar...you have fans ga ^^ coz i think you have heart la...i am one of your fans le...support u ga!!!

Anonymous said...

我其實係去過你講嘅討論區, 都有睇過裡面嘅內容, 雖然你好嬲網上冇晒私人, 但我好多謝嗰個post, 因為我可以同自己晚晚都聽佢做節目嘅節目主持人溝通到, 我好開心呀~~ 我尋晚仲喺度諗你會唔會睇到我嘅留言...

老實講, 我真係因為呢個節目先認識你, 對於你所講嘅嘢, 雖然我係一個好平凡嘅人, 但都好明白, 對於「有邊個唔鐘意鄒海灘」呢個post, 我都有替你不值~~ 不過我知你唔會介意嘅~~

Anonymous said...

人言可畏啊……
的確如是呢!
儘管明白那些只係“水過鴨背”,但要真正做到“看開”,完全唔care,真係好難!
其實不但公衆人物,每個人的生活裏面都縈繞住好多流言蜚語,當中主角或你或我!
照計大家都知道咩係“己所不慾勿施於人”,但現實卻係相反!
難道真係“物傷其類”?!有時會覺得,人這種動物真係醜陋!
於是,好多人會好似你咁講:“咁樣唔開心,是妳太削了!”
講得無錯!
不過,有時我會覺得,錯的明明唔係我,點解要反省反而係我呢?!抑或,咁樣諗會好過一D?!
這個世界真係……

Anonymous said...

唔好話邊個帶挈邊個!
總之"她他她"缺一不可!
海灘,你要繼續努力呀!

Anonymous said...

估唔到人言可畏呢句o野講左o甘多年都係o甘o岩數!
估唔到網上個世界都係o甘,假情假意o既多,真係幾可畏架!
所以你個妹妹當係上左一堂寶貴的課o羅!你都係呀,靠把口搵食,得罪人多,稱呼人少!小心d好!…但我又鍾意聽你講d澤界d o既o野wor!嘻…

支持海灘!支持海灘個徒弟!

Anonymous said...

add oil la~~ I think u r great ga!! Don't be upset what other people said ar~~

Anonymous said...

uncle 灘 你有時講d野 真係好有 heart 架
我都學唔小野.... 其實唔好話帶挈...因為你真係得麻...其實你同三姑, 阿田都真係一個good combination.. 超好笑,, 有時講d
哲學野都好goood. 加油呀!! 我support你

Anonymous said...

算啦,
咁其實你都唔係好差gei,
有人追聽你節目有咩咁出奇呢?
呢個世界有林海峰,有吳君如,有杜汶澤都可以有你ga,
A君的蜜糖,可以係B君的毒藥
你唔好以為商台傻啦,你地冇人吼,佢地會請你!?

Anonymous said...

海灘, 其實你未做"她他她"之前已聽過你個大名呢~
正因為你嚮節目提過有自己既blog, 所以出於好奇search黎睇睇~ 亦因為呢個post我亦有感而發~
我係讀computer science的, 所以對"玩" search engine略有認識,
有次試過search資料做功課, 但search到我一對男女同學既blog, 睇到d自己也難以相信既事 - 男同學曾喜歡我而冇表白 + 那女同學與呢位男同學一齊後發現佢曾鍾意我, 嚮blog講d蠻難聽既說話~
所以somehow internet已成為有些人存放秘密和公開攻擊人既工具, "若要人不知, 唔好0甘低b", 以後要小心d唔好擺私人blog上網啊~
希望海灘唔好因為人們嚮網上胡亂批評而唔開心~ 瑪莉亦唔好自責喇~

仲有, 海灘我撐你架, 你寫既野好impressive~
尤其睇到你寫過: "如果你問我做人為了什麼,我會答你是為了生存,或者你會覺得我灰,但生存的而且確是繼續做人的基本需要"
我亦問緊自己做人為了什麼....