4.23.2006

CHECKERS(2)



首先開估,由左至右「海灘、導演鄭保瑞、編劇馬糞」
我好鐘意格仔,衣櫃三份一位置都係格仔衫,大部份老底都係格仔,平日好鐘意食格仔餅,做編劇又係爬格仔工作,年輕時曾經好迷CHECKERS



如果你夠老餅,唔駛我介紹由主音藤井郁彌帶領七人樂隊,如果你太後生,我點介紹都唔知同無性趣.
我由佢地第一隻SINGLE「淚之點唱」捧到藤井郁彌出 SOLO ALBUM,我咁都未算HARDCORE FANS,我而家仲識唱「淚之點唱」,當年通頂拼音翻譯,仍曆曆在目,如果你話你都識唱,咁你都算勁,不過都未係最勁,如果你識唱當年CR2黃綠歌唱大賽,王鐵雄翻唱果隻,你就真係同我一樣咁勁!
為你點唱,陪你分享,不分早晚,仍是這樣....和唱....
`接到你來信,你說你與我共勉,共分享好感想
.....
跟住係點?我真係好想有人仲記得,填埋落去,如果真有此人,唔即刻同佢結拜,都即刻要同佢結婚
!等緊你呀

7 comments:

宏 said...

海灘你好似thin 左啊

呀東 said...

格仔恤衫有品味呀!!!!!

@@b

said...

我都好鐘意格仔!
我有兩對波鞋都係格仔o架!

布 said...

我都好鐘意格仔o架!
我屋企有兩對波鞋都係格仔o架!

你的聽眾 said...

可能我真係唔夠老, 我真係完全唔知CHECKERS係咩樂隊...
我個人意見覺得男仔穿格仔恤衫好似好睇d~~

玲玉 said...

估唔到人言可畏呢句o野講左o甘多年都係o甘o岩數!
估唔到網上個世界都係o甘,假情假意o既多,真係幾可畏架!
所以你個妹妹當係上左一堂寶貴的課o羅!你都係呀,靠把口搵食,得罪人多,稱呼人少!小心d好!…但我又鍾意聽你講d澤界d o既o野wor!嘻…

支持海灘!支持海灘個徒弟!

Apollo said...

Na me na no, we ku e... da me da no, ni ku e... this is really really popular song when we were young (i'm slightly younger than you, just 1 year). But when i watch the Japanese TV series - from 木村-冰之恋人, he also sings this song. it reminds me alot!

you know what, when i search in the internet, the young girls after watched this TV, they don;t even know what is the name of this song and posted for help.....

do you mind if i ask you a question - when did you start to feel that you are old? i think that i feel old since my 30.....is it too late or too early?