4.15.2006

正牌灘叔


師妹3在海灘拍攝,當演員的好處是不用理位時好得閒(當然尃業演員會繼續培養感情)我得閒到可以坐近海邊,上演一幕「老人與海」
其實看海除了浪漫外,仲好悶,同一個畫面不停重覆,再靚都會悶;我見到其他人做生做死,我就吹海風,嘆世界,心裡面覺得自己好賤格,但越覺得自己賤格,我心情就越來越好,咁心情好演出就自然會出色好多,我咁賤格都是為了部戲,我真係用心良苦!
果朝氣溫得十四五度,海灘應該再低二三度,我見到不遠處,四五個六七十歲阿伯正在熱身準備落水,前面條欄杆變成一班變態裸泳阿伯的「Banned Bar」
同一般阿伯一樣,咪睇佢地超瘦削,聲如洪鐘,說話鏗鏘有聲,無所不談
「鬧政府、談政治、哭馬喪、論盡西甲、英超、意甲、中超、日職黑削假波、中外女星真假波分析....... 」
還有笑談泳友離逝.....
「一早都知大炮根會死先,條友行先死先,朝朝最早到,最快游完最快走.... ... 我知佢一定死先過我架!」
阿伯未說完,另一個阿伯已答嘴
「第時死最緊要學佢,無累到街坊,唔係游游下去,仲識按「救命鐘」
「佢一直唔肯用平安鐘架,一用半個月唔夠就死!」
「多Q餘啦!我地幾十歲!死唔死,都唔爭幾... 」
其他阿伯以笑和應....
「落水啦..... 有得游好游多D喇. ! 」
睇住班阿伯,我想起阿麻,小時侯有次我好心叫醒佢去飲茶
「阿麻!起身喇!起身去飲茶.. 」
阿麻一張開眼,就大巴摑我,原來我地客家人「起身」即「執骨」,我仲講兩次,真係打得小!
「死」是中國人的禁忌,老人家大都怕死,關於死的東西要「免提」裝置
我阿麻九十八歲至死,怕死係咪可以長命D?
班阿伯咁輕鬆面對死亡,係咪會短命過阿麻?
無門禪師講過「春有百花秋有月,夏有涼風冬有雪;若無閒事掛心頭,便是人間好時節」
不管春去秋來,不管生老病死,過客的一生,來也匆,去也匆,生命在乎的不是長短,而是質素
像野花一次開過 便算一生燦爛過 只要我活過哭過

6 comments:

加飛 said...

當一個人對世界沒絲毫留戀,
而所有人對那人沒半分想念,
哪麼死還可怕嗎?

"人生得意需盡歡"
只要盡歡過後就死以無憾.
哪麼你盡歡過嗎?

chengtzefung said...

海灘其實日都幫你照唔少相!雖然你唔係主角但我都好欣賞你!你的文字的確窩心!

unkle beach said...

你係邊個先?
chengtzefung

Memory said...

HEY! 終於搵到你個BLOG啦 我係你FANS黎阿! 我好鐘意聽你係電台到吹水架!

Apollo said...

you sounds abit "grey" from this post... or too sensational.
I know people always have 2 faces, the bright side and the dark side. I used to like to walking alone in the drippy rainy days, greyish sky, early winter time,singing Lam Yik Lin's "E YIN",so blueeeeee....

BTW, the back ground music is so comfortable, nice choice.

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Crawling Downloads With NZB Downloads You Can Rapidly Find HD Movies, Console Games, MP3 Albums, Software and Download Them at Accelerated Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]