4.15.2006

肩周炎



去「HEALING HANDS」做SPA最主要唔係為左周身骨痛,咁為乜?

個鋪 係都會海逸九樓,係我一個認識十多年現身處英國的朋友家姐開o既,老實講,我覺得我朋友好醜樣,但係佢家姐點解似到佢一模一樣,但我完全唔覺得佢醜,仲覺得佢正!
呢位家姐 以前參加過新秀選拔賽,入左圍, 因有事無去參賽,但之後華星竟然再搵佢「出碟」,係「出碟」!你話佢唱歌 幾好聽, 佢唱林憶蓮同 巴巴拉史翠珊o既歌,我咁心散都會坐定定聽晒!
但佢無去做歌手,走左去做MARKETING,但有本事係酒店開間SPA,好!
好耐無見,佢仲 係咁有CHARM,言談 間先知佢岩岩去完工幹落機,即刻番鋪頭,仲可以有時間練跑,佢跑過兩屆「渣打馬拉松」跑得晒,仲破自己紀錄,仲可以第日繼續番工
我灘叔真係叔肅然起敬!勁
間場乜都 好,係李家誠較細左個水溫,搞到d熱水好耐先熱,我咪就係咁病囉
按摩真係一件好奢移o既事情,我唔係講錢,係時間,大拿拿兩個幾三個鐘喎!

八九年夏天,我同呢位姐姐送佢細佬,我朋友去英國,走o既時侯佢問我「家下做緊咩呀?」
「無野做,不過ATV請左我做「見習編劇」
「 嘩~~~~你走娛樂圈喎,我會睇!」
佢不但『睇住』我入娛樂圈,仲見証住我由結束的少年時代走向另一個新世代!
家佢仲見証住我由後生進入中年,唔該快幫我醫好個『肩周炎』!
好痛呀!

No comments: