4.15.2006

正牌灘叔


師妹3在海灘拍攝,當演員的好處是不用理位時好得閒(當然尃業演員會繼續培養感情)我得閒到可以坐近海邊,上演一幕「老人與海」
其實看海除了浪漫外,仲好悶,同一個畫面不停重覆,再靚都會悶;我見到其他人做生做死,我就吹海風,嘆世界,心裡面覺得自己好賤格,但越覺得自己賤格,我心情就越來越好,咁心情好演出就自然會出色好多,我咁賤格都是為了部戲,我真係用心良苦!
果朝氣溫得十四五度,海灘應該再低二三度,我見到不遠處,四五個六七十歲阿伯正在熱身準備落水,前面條欄杆變成一班變態裸泳阿伯的「Banned Bar」
同一般阿伯一樣,咪睇佢地超瘦削,聲如洪鐘,說話鏗鏘有聲,無所不談
「鬧政府、談政治、哭馬喪、論盡西甲、英超、意甲、中超、日職黑削假波、中外女星真假波分析....... 」
還有笑談泳友離逝.....
「一早都知大炮根會死先,條友行先死先,朝朝最早到,最快游完最快走.... ... 我知佢一定死先過我架!」
阿伯未說完,另一個阿伯已答嘴
「第時死最緊要學佢,無累到街坊,唔係游游下去,仲識按「救命鐘」
「佢一直唔肯用平安鐘架,一用半個月唔夠就死!」
「多Q餘啦!我地幾十歲!死唔死,都唔爭幾... 」
其他阿伯以笑和應....
「落水啦..... 有得游好游多D喇. ! 」
睇住班阿伯,我想起阿麻,小時侯有次我好心叫醒佢去飲茶
「阿麻!起身喇!起身去飲茶.. 」
阿麻一張開眼,就大巴摑我,原來我地客家人「起身」即「執骨」,我仲講兩次,真係打得小!
「死」是中國人的禁忌,老人家大都怕死,關於死的東西要「免提」裝置
我阿麻九十八歲至死,怕死係咪可以長命D?
班阿伯咁輕鬆面對死亡,係咪會短命過阿麻?
無門禪師講過「春有百花秋有月,夏有涼風冬有雪;若無閒事掛心頭,便是人間好時節」
不管春去秋來,不管生老病死,過客的一生,來也匆,去也匆,生命在乎的不是長短,而是質素
像野花一次開過 便算一生燦爛過 只要我活過哭過

4 comments:

Anonymous said...

當一個人對世界沒絲毫留戀,
而所有人對那人沒半分想念,
哪麼死還可怕嗎?

"人生得意需盡歡"
只要盡歡過後就死以無憾.
哪麼你盡歡過嗎?

Anonymous said...

海灘其實日都幫你照唔少相!雖然你唔係主角但我都好欣賞你!你的文字的確窩心!

unkle beach said...

你係邊個先?
chengtzefung

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Crawling Downloads With NZB Downloads You Can Rapidly Find HD Movies, Console Games, MP3 Albums, Software and Download Them at Accelerated Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]