10.19.2006

蘇波榮




我並不是要特別多姿多采的生活,我並不要特別多朋友、情人,我並不要太多工作,搵到錢而工作小,又邊個唔想?! 小時侯看新紮師兄,劉青雲走佬後,劉嘉玲自己去打壁球,佢話「打壁球唔駛約人,打成點都係自己知....」,一場簡單但會令人看得落淚的場口,一場我記住到而家場口!
我們做野都需要人俾反應,表演完希望得到觀眾拍掌,煮完野食出黎希望有人讚,扮完靚希望你話我靚,做完一作品希望會有人欣賞,dum完你開心希望會見到你笑......dum人開心的人,未必一定是快樂人
『明明是個可憐人 竟 可憐人....』 阿Y「水枰座」
自己拉得太緊,借幫助人時暗中抒懷,你沒有察覺,只是你從來沒有細心留意可憐你的可憐人,又讖者這就是你的感謝方法;如果沉默是一種鼓勵,那請不要在有事發生後開腔,繼續沉默,讓有需要的可以振作起來!
無人想要波榮,係人都想要阿婷,但係又有幾多人個到呢個西婷,仲要係上手(EX)

18 comments:

Anonymous said...

不是太能理解你的題目。
那句『明明是個可憐人竟可憐人...』是否有點跟「來說是非者便是是非人」類同?
我們太明白那些三亳子一担的道理,可是當局者迷、知易行難。
聆聽朋友傾訴或默默支持要視乎朋友是甚麼性格、需要。
大多時我是個聆聽者,但有時我都需要聆聽者。

Anonymous said...

生活靜靜似是湖水 全為你泛起生氣
全為你泛起了漣漪 歡笑全為你起

生活淡淡似是流水
全因為你變出千般美
全因為你變出百樣喜
留下歡欣的印記

植物亦似歌 那感覺像詩
甜蜜是眼中的癡癡意
做夢也記起 這一串日子
幻想得到的優美

漣漪 - 陳百強
曲︰陳百強 詞︰鄭國江

祝所有人健康‧快樂

Anonymous said...

海灘叔,我是一個非典型的中學生,心情不太好,於是寫了篇文章,想和你分享…有空的話,希望你看看!!

『魔術師』這三個字叫人又喜又悲。
喜者,魔術師為觀眾帶來歡樂,而魔術師也樂在其中…
悲者,觀眾知道魔術師的魔術只是一團泡影,空中樓閣,而魔術師在現實當中,也只不過是『人一個』,也需吃飯,也需生活,吃了的苦有誰知呢?
我很怕別人稱我為『魔術師』,這名稱使我感到很不舒服,很不自然。香港裏,『懂得』看魔術的觀眾少得可憐,人人也拿著放大鏡,抱著拆穿,解破的心態去看魔術這玩意,這叫魔術師沮喪呢!就像當年蘿蔔頭設下數十部攝影機,於不同角度,拍下我國的變臉的表演,再以慢鏡頭,慢鏡頭,來試圖毀滅這國粹…(結果當然失敗)
,我以嘗試拍下自己的變臉表現以慢鏡頭來看,發現這國粹的速度快得驚人,在1/5秒內面孔已經瞬間變換。
於是,有積極的魔術師努力練習,嘗試和觀眾的眼睛比併,可知道1/50秒內的事物也會在我們的腦內留有印象,這絕對是一個惡性循環…我…我…我不想出賣魔術秘密,我覺得自己很沒用,經常泄漏一些由偉大魔術家苦苦研究的魔術秘密。
魔術是無價的,幾千,幾萬元也比不上魔術家的心思…
很久以前,那個童心未泯,還相信這個世界有奇蹟,有聖誕老人的你,已經被這世界的一切一切埋沒了…

Anonymous said...

非典型學生,Good Job !加油!

Anonymous said...

"So Boring" is that the meaning of your Topic?

But what is 阿婷?

What is 西婷?

ah_di

Anonymous said...

"氹人開心的人,未必一定是快樂人" 好同意你呢一句...所以當一啲笑匠或主持,佢哋可能好多時以開心一面見人,但係當時自己未必係真係開心..尤其有啲人一見到佢哋就會預嗰啲主持人都係成日咁開心可以講笑或搞笑,其實佢哋都係人,都會有軟弱咁心情唔好時候..

雖然我遠遠响荷蘭,我好希望阿芝振作,同埋健康快樂!但知道個新聞時,我都驚訝,但係我明白人响脆弱或沮喪時可能會諗錯一邊..anyway. 灘叔,如果你唔介意的話,麻煩請你幫我問候阿芝吖(in case you will visit her or so).. thanks very much!

Anonymous said...

明明是個可憐人 竟 可憐人...

好鐘意尼句

Anonymous said...

Ex citing~hahhaa, i love it.

Anonymous said...

hi
我到是同你同一間中學.LOK SIN TONG KU CHIU MAN~我日日到有聽你個節目,加油~

Anonymous said...

anonymous:

So borning vs. exciting...

Anonymous said...

有時亞榮o係度都唔係太壞o既
如果你個亞婷太激o既話
小心心臟病發呀...灘叔!

其實試下搵亞叻士呀! ;)

crazykkl said...

 我認為“波榮”佔據左我地人生大部分既時間,有時諗深一層波榮未必係唔好既。近一年做左好多身邊人無諗過我會做既事情,都係想搵“上手西婷”,尼兩個月靜落尼諗返原來要我想既“西婷”係要放棄好多野,值唔值呢,我到而家都未搵到答案,現實係咪真係要面對架呢?但係我都係努力咁繼續搵我既“西婷” 琴日聽灘叔節目話猴年既朋友來年會有大變動,唔知係咪真既呢?好祈待尼日既來臨,突然變得好想相信命理。

Anonymous said...

十分可愛的公仔。

UltraVinz said...

"氹人開心的人,未必一定是快樂人" 依句話好應。當我氹人開心時, 啲人就行埋o黎。但當我唔開心時, 啲人就彈開晒,仲要加句..."做乜你份人咁灰架?"

I can brighten your day but who will brighten mine?

Pessimist said...

我都係一位學「生」中嘅人~
寫咗段廢嘅以人法比你呢個感覺看透人生嘅人去分享~分享~
人生波榮需盡歡,「波榮」成日常試吓「上手西婷」,而「上手西婷」又想搵吓「波榮」嘅感覺‧‧‧ 人根本唔鍾意【穩】呢種感覺,「波榮」同「上手西婷」行房後就會生出一個『人生』~

其實真係好廢,睇完覺得又廢多一個level!

Anonymous said...

很有趣的文章^v^!!
我在yahoo都有一個Blog, 也寫了一點點關於快樂的!!有空可以看看!!等你啊!!

Anonymous said...

上手西文除左可以係人地帶俾你, 仲可以自己製造.

耐唔時走出自己既comfort zone, 做d平時唔會做既野, 無論結果係波榮或西婷, 就係呢種估唔到個結局&試新野既過程入面, 已經唔再波榮...

我都希望每日都有個尋找上手西婷的故事 =)

Anonymous said...

願一個人好好地活,不為她過人的能力,不為她擁有多少愛戴,不為她過去做過甚麼,也不為她還有多少可以享受,而為在連串迷思中找著自己的存在意義.