10.22.2006

聽見.......便




跑手聽見起步鎗聲便會起跑

泳手聽見horn聲便會跳落水

演員聽見action便開始演出

球員聽見雞聲便知道犯了規

學生聽見老師話見家長便知道出左事

員工聽見上司問「仲有幾耐先俾到我」便會開始騰雞

上司聽見員工話「就黎搞掂」便知道一定有排先搞掂

匪徒聽見警察見「咪走」便會加速

孩子聽見母親說「飲湯啦」便會覺得好煩

母親聽見孩子話「你好煩」便會好心痛

女士聽見sales話「有新貨到!」便會準備奉獻

男士聽見朋友話「好多女,快d黎!」便會早d換衫上床訓

情侶聽見對方說「不如分開下」便會死纏不放

女朋友聽見男朋友話「我地都係埋一齊咁耐....」便知道對方想分手

男朋友聽見女朋友話「我地都係埋一齊咁耐....」便知道對方想結婚

太太聽見丈夫說「夜d番,約左舊同學聚會」便會覺得丈夫有古惑

丈夫聽見太太說「夜d番,約左舊同學聚會」便會覺得應該要爭取時間去古惑

你聽見朋友訴心事便知道今晚有排都無得走

我聽見有人叫老豆便第一時間拔足而逃

你聽見人講事非便會覺得對方親切

我聽見你叫「住口」便繼續講唔肯收手,但我聽見我良心不停責備,便知道我應該Back to work!

22 comments:

Anonymous said...

海灘,尾尾幅相影得你好型呀!

Anonymous said...

捉字特警又黎
古感>古惑

Anonymous said...

灘叔你好,
我都好鍾意寫類似既post,
不過冇你寫得咁好,
你個blog睇得人好舒服,
係睇完眾港青既blog後,
最佳既relax地方,
希望你可以keep住寫多d!
支持你!

btw,
”孩子聽見母親說「飲湯啦」便會覺得好煩
母親聽見孩子話「你好煩」便會好心痛”

睇完… 我估我以後會肯飲湯架喇!
多謝你個post!=]

Anonymous said...

哈哈,岩岩起身…
諗住hae下,點知你叫我去做野…
唉好喇,我都back to work!

P.S. 叫你飲湯唔係好煩者,諗下飲湯時…煲湯果個—仲煩呀…
P.P.S. 發左個感覺好強0既夢,一起身就諗野,個人好deep!

Anonymous said...

Sometime, having something to listen is better than nth.

Just broke up with my bf in this week.
we have been toether for 3 years.
days and nights... experience so many things together.

I had been with him since i just arrived to this new place --Vancouver.

I have few friends....
and now it is so silent.
so silent .

Want to hear anything from anyone.

having something to hear is better than nth.
聽見.......便proven I am existing in somebody's mind.

Anonymous said...

噢!係呀?哈哈!
係囉!咪"hae"喇!
努力!做野!加油!

嘩...
起身通常淨係諗可以訓多幾耐/
直接唔諗野訓返架喎!

你一起身就諗野,
果真係好deep...

咁就好喇!
期待你既deep posts!

UM!其實係自己覺得,
咁大個人,識自己搵野食!
駛咩人叫,駛咩人提丫!
不過次次都真係食完飯
就唔記得左飲湯...

不過岩岩睇完你個REPLY呀,
我走左去廚房煲返熱D湯黎飲!
好好飲,特別有味!=]

Anonymous said...

uncle灘….你d posts成日咁有內涵....又影d 咁有feel 既相…你咁樣會令到更多網女死o係你手上的……..寫還寫…咪寫出人命 !!! 哈哈哈

Anonymous said...

滩叔讲中好多野,好有同感。

Anonymous said...

聽見便絕對係一種relex action。
好怕俾人管,聽到人問我行蹤,即刻起晒槓。
自我保護程式即時啟動。

Anonymous said...

我都好鍾意你寫類似既post!!不過你的文字跟電台的有點不同!! 我還喜歡文字的你!!

Anonymous said...

剛看了你 beachlogger 的年齡層, 估不到你仍是少女殺手!! 哈....

Anonymous said...

海灘你個blog好好睇ar~~~好多時你寫嘅嘢都令到人好有同感....果然係食鹽多過我哋食米,行橋多過我哋行路ar,haha~~~ 同埋我好想問下你,你真人係現實生活裏面真係好似係節目入面咁咁多嘢講定係沉默寡言好靜果d ga?因爲睇你寫d嘢你好似係幾"睇化"咁wor.... anyway,加油!

Anonymous said...

當我聽見灘叔做節目,我便會哈哈笑!

當我聽見灘叔話開戲, 我便會開心到叫!

Anonymous said...

當我聽見灘叔做節目,我便會哈哈笑!

當我聽見灘叔話開戲, 我便會開心到叫!

Anonymous said...

haha,好正呀幅相,下次再黎睇,byebye

Anonymous said...

海灘,你地個節目真係開始攪笑過架勢堂
(冇左個田姑)

Anonymous said...

你叫獅子座 ge人 唔好黎 "佢"一定千方百計要黎

栗子 said...

你真係好勁~~
我諗我一定唔能夠諗到咁多同一樣式既野架 ~~~
btw ~
你張相真係好正~~

Anonymous said...

哈哈
聽到有人嗌老豆就掉頭走
好1個風流才子!XDDDD

Anonymous said...

灘叔~~~~

哈哈~~
偶又要再尊敬你多一次啦~!!
好正呀~

Anonymous said...

賀少送個故仔比你啦.
沉溺於負面的事情上,只會徒増它對我們的力量. – 雪麗 . 瑪克蘭思

有一位旅客經常乘坐客輪, 他與船長聊了起來, {船長先生, 你對河中的每一處險灘,一定都知道得一清二楚,對嗎?}
船長說:{沒有,我對河中的險灘並不完全清楚.}
旅客驚訝地說:{你不知道哪裡有險灘,怎麼能駕船呢?}
船長說:{為什麼一定要在險灘之間摸索呢? 我知道哪裡是安全的深水, 不就夠了嗎?}
找出錯誤,試圖把每一個錯誤都弄清楚,似乎是大部分人思考的通病. 知道對的是什麼,怎麼做才對,也就是把注意力放在對的地方,而非錯的地方,不是更好嗎?

Brenda.66 said...

好有feel! 勁!