10.04.2006

六年前..




...朋友不知從那裡找來這張六年前的相片,我問由來,佢不肯透露,心知應該是從某人手上得來,但朋友反應其大地說不是,更發誓沒有再聯略過那人,聽見佢無端端發誓,我想起三姑在節目中叫阿田做節目不用發誓,然後大家傾起點解人咁喜歡發誓,都是因為自信不夠,或者要令大話強化變真,所以以發誓加強可信性!
於是我決定寫一篇關於誓的東西,但決定一開始就發誓,最後先講如果無後悔,就唔會發埋d無謂誓言啦!
朋友話人家睇完一定覺得我有問題!是旦啦!總之我發誓我一d問題都無,對號入座想攻擊我,你又失敗喇!關心我,多謝晒!

13 comments:

Anonymous said...

發完誓味,發完就唱首jamiroquai
o既 "seven days in sunny june"
首歌 it's good fits for you
不過我都係鐘意 "little l"
夠beat夠sound, 拜拜!!

DOUBLECHIN™ said...

如果佢真係朋友, 一開始就唔會講大話. 何必用多一個大話去"come"另一個大話?

會唔會佢真係講真話?

Anonymous said...

你講得啱,發誓可能因為自信不夠。
亦可能是真心的信誓旦旦。
我不想隨便發誓,是我唔相信自己可以信守諾言到死。
人和事每一秒都在變,永遠嘅嘢只在回憶中。

Anonymous said...

係呀... 我男朋友成日發誓話以後唔會乜乜乜.... 我問佢如果佢違背誓言咁點, 佢會話 "如果我做唔到, 我就事業一帆風順, 哈哈哈" (懶 q 咁)... 咁我就會好認真咁大返佢, "如果你做唔到, 我聽日就撞車死"
佢跟住就會淆底, 而我就會知佢有幾認真對待呢個誓言.

我都知我無賴... 但好過佢郁 d 就發誓.

Anonymous said...

呵呵~~~
灘叔好靚仔呀~~~
六年前係咪灘哥呀?!?!

Anonymous said...

好有大佬feel....

Anonymous said...

嘩! 你6年前好英偉, 只係髮型要改改o者!如果咁都改埋, 真係會好掂呀 !

Anonymous said...

噢,呢編POST我都係啱啱至睇,所以之前一個留言係完全冇睇過呢編至寫... :)

Anonymous said...

Hi灘叔,

Good to know that you're okay. 講真數年前你最初响「嘩嘩嘩」開咪, I didn't like you, too bitter. 但聽咗一年「她他她」, 感覺到 you have gotton to a different stage of life.人生多了很多嘢, 到今時今曰鐘意聽你做節目, 聽你的 point of view. I guess 六年前vs.今日... a good change.

Anonymous said...

WHERE IS "三姑 HIP HOP" VIDEO?

Anonymous said...

期待三姑段片~!!!^0^/

Anonymous said...

我老公都係...每次我懷疑佢講既野唔係真,就叫佢發誓,如果係假...佢永遠唔敢發

butokk said...

nice photo... look @ ur hair :P