9.03.2006

Promotion


一個月都唔夠,七仔已經生猛到咁!除左個「服」字!無野好講!多謝你話俾我知,總之未斷氣,我地仍然可以堅毅地生存落去!由今日開始,我叫你「七哥」!


七哥家下好勁,我一開飯,佢應該係嗅到d香味,就會好亢奮,「喂!唔好自己食丫!唔駛理我呀!」

七哥!我點會唔理你丫!我怎至因為想見到你亢奮而開多幾餐啦!總之以後,有飯就一齊食啦!


慢慢黎!睇住哽親呀!七哥!

20 comments:

Anonymous said...

嘩!!七哥佢食緊咩呀???咁血淋淋咁o既??

AnGela* said...

佢唔係囡囡黎架咩...
叫七姐先岩數喎

Christie said...

YEAHHHHH! 佢終於都好返o魯!
真係一D痕都冇wor﹐ 勁啊!!!!!

Cathy said...

Uncle Beach:
七仔非常生猛, 你一定好高興?
如果你"吳"介意,講多D 你近排忙什麼比我們知?
Do you like Uk? cos i live in uk but i think it is very boring.
Thanks and all the best XxX

Lolo said...

hello. what do you feed him? turtle food and tomato???

bone said...

好開心可以知道七仔健康。
海灘,你要好好照顧七仔喇!

Cass said...

你餵咩俾七哥食呀? 對佢有無害架? 佢地唔係有專用糧咩?

YInG said...

我想問 七哥係咩品種 ?!!?
好正 ~好靚仔!!! 有恐龍feel 哈哈!!

高玉 said...

佢好得e呀!!
不過佢食熙咩呀??!!

P.tea said...

終於有張「七哥」清楚樣睇,次次d相都濛,
好似鹹同高脂肪野食會令d龜血管栓塞架,
小心d比野食佢.

Anonymous said...

海滩,我都有养龟啊!!得闲交流下!!我喂龟是用龟饲料噶!!你用咩噶?我的e-mail:kkgo123@avl.com.cn

心 said...

好似阿伯呀你
每日以撚龜為樂...

Sugar in the Creme Brulee said...

oh..久違了的七哥..見到佢咁精神奕奕..我諗唔單只佢..大家都亢奮起來

Anonymous said...

上星期聽到你在倫敦稱之為"遇到神"的遭遇
我在這個部落亦看到一篇類似遭遇的文章 "在CHAT BADA貓店的詭異經驗", 有興趣請看
http://blog.webs-tv.net/jessicainparis/article/1531035

Macau Lucia said...

七哥好番晒, 真係好喇~~!!!
佢食緊0個d係d咩0黎架??

小朱飛刀 said...

你既技術進步左好多喎 !(我指攝影...)
影到七仔為食既一面 , 又影到佢又靚又省鏡!

如果七仔咁鐘意食蔬果,比多d無問題 , 不過記住唔好比肉佢食, 因為一食肉就好惡嫁啦!

用米缸做七仔既食物兜,盡顯 "佬" 既風範!
哈哈!灘叔,盡量食少支啦!

Isa said...

恭喜龜龜康復....

魷魚 said...

好野, 七七好番~

但係你食o個d野, 七七真係食得架?
食完有無幫佢洗手洗腳呀? 佢平時唔應該會掂到呢d咁油膩o既食物喎, 唔好搞到皮膚病喎~

Zero said...

咦...?! 你隻龜仔食緊個d咁蟹子既~! 哈...哈... ^_^

WendyH said...

哈哈^___^

個琉璃飯碗好有心思, 靘過我用果個米通花飯碗喎 :D