9.10.2006

大力士


有些人你第一眼見就會俾佢吸引住,但睇落就會發現,原來佢優點已經係第一眼見晒,呢d「霎眼嬌」我見無數;而另一種人係妳第一眼望見佢,你唔會留下深刻印象,就算有,都係「乜咁醜樣...」、「嘩!佢好悶....」、「下次最好見唔到佢....」,然後係一d天賜機會之下,你再遇到佢,你慢慢發現「佢其實幾靚....」、「嘩!佢好過癮」、「希望下次再見到佢!」 王苑之就係呢種人!
佢初出道,俾我感覺咪就係好唱得,好乖,好加拿大(慢條斯理),好悶,見到佢都唔知同佢講!但經過上次佢為「big nose」上節目宣傳,佢其實兩個鐘講左五六句說話,但我對佢已經改觀晒,心裡暗暗又話自己「睇人成日睇表面..xyz*@!」王苑之無可能稱得上係美人,當然你仍然可以叫佢『靚女』,因為小儀都自封為靚女,有人叫『靚仔』我一定第一時間應,所以基本上『靚仔、靚女』絕對唔係為靚人而設,不過細心觀察王小姐,佢其實皮膚、身材、五官都生得唔錯,面上還有一個小梨窩,細細的眼,一不留神就會睇唔到以上的優點,再加理佢平時講野細聲到要用「助聽器」先聽得咁滯,仲要十年唔出句聲,問二十句至兩句,答完即止!心裡面真係會諗「嘩!你好悶!」但係上次節目,三姑笑佢「身材好!」,我坐正係對面,為免尷尬,我視線一直望住佢個樣,佢當時表情好得意,又唔係尷尬,又唔係怕羞,有d自知自明,又有d唔明你地有咩咁好笑,總之我心裡面諗住「嘩!你好過癮!」
Big nose俾左一個好好發揮的角色佢,做大力士!我諗都唔駛我多講,妳睇佢怪怪地,錯錯地,好似唔知做緊乜,其實所以都係佢控制之內,自己一手一腳設計出黎,再加上新鮮感,真係令人眼前一亮完再一亮.....
頭先食宵夜,佢堅持要食飯,佢話唔食個人會「空虛」,同埋佢會清楚每一間茶餐廳食邊樣野最好味!每間都有自製的一個SET!我心裡不禁想「佢美麗來自佢有內容,佢過癮都係來自佢有內容!」
我問佢鐘唔鐘意演戲,佢答我鐘意到飛起!於是我叫佢千祈唔好鑽研「演技」,起碼係現階段都唔好住,想得太多就會無晒自己d特有氣質!我講完佢又開始去諗!哈!你話佢幾過癮!
如果我再拍喜劇,我一定欲度個角色俾佢演!我相信妳off-beat,一定會製造無數歡樂俾大家!今晚已經係其中一次!

18 comments:

Anonymous said...

好開心,睇到你寫依D嘢,我好有同感,可惜已我的身份沒有能力認識王宛之.不過致少也能夠係相裏去認識佢,佢的內容係相中也能感受,希望你有機會可以再同佢影相,同大家分享,感謝

Anonymous said...

之前對佢既認識都只係覺得唱歌幾好聽但個樣就麻麻, 實力派歌手一個, 不過上次佢上15/16已經對佢改觀,覺得佢真係非常之過癮, 好得意

Anonymous said...

Matt,this is the 1st time i ever comment on someone's blog,u should be glad..hehe..=P! I am from SYD(Uni student)..but a canadian born chinese!! I used to live in Hong Kong, and i love your radio program+movie(those u wrote&acted)!!
What you said are sooo true, never judge on someone by his/her appearance, "inside" is the most important quality of one's life!!
Anyway,You definitely got the "quality" in your life, you are really talented, and i wish you all the best!! Keep up ur good work~~~~

Brenda.66 said...

beach,
搞咩你近日D topics 好鬼得!完全係窩心話.
令我每晚都好好有同感.
人真係要有經歷傷痛,先會改變,珍惜.
睇人真係唔可以只憑外在.

Anonymous said...

PAPADIZ, 好正嫁呢位印度大佬, 一定笑死你.
佢拍左個故事放左上you tube 叫 SAVE PAPADIZI
故事內容: 呢位印度既大佬, 決定30日內要追一個美國女人, 追唔到既話佢話會上吊死, 佢將每一日佢追美國妹既過程拍成一集, 拍左都十幾集ga la 笑死左我lo

Vol-1
--->http://www.youtube.com/watch?v=64wVwKKvqMk

Anonymous said...

曾試過幾次因自己對別人的第一觀感有偏差令我有不喜歡、討厭的感覺。可幸後來仍有時間跟他們相處,將自己的偏見糾正過來。
先入為主的壞習慣使我變得主觀、盲目。
無用心找出時間、機會去瞭解身邊的人,懶惰、自私的我不知已錯失幾多友誼、甚至愛情。

Anonymous said...

說真的,我很喜歡王苑之,作曲作詞,唱歌又好听,而我認為她的樣子很可愛,回答問題又吾清吾楚,好搞鬼!

Anonymous said...

朋友二號----->我覺得王宛之最過癮係把聲,你會為她訂做一個喜劇角色是要關於把聲嗎

Anonymous said...

王之之初出道, 覺得他嬌滴滴, 很害羞。
後來看到一張硬照, 發覺他其實好有型格。

現在多了渠道認識他, 才發覺他還有好多好多發揮的空間。

越來越欣賞他。

Anonymous said...

有同感,15/16那晚她一講說話我就不斷笑,現在覺得她很可愛.

小朱飛刀 said...

哈哈 ,漏左一樣好重要既特徵 ,Ivana 同三姑一樣 , 最可愛既係佢地既耳仔都有少少兜風呀...灘叔果然有d 特殊僻好!

由Green Coffee 開始我己經鐘意Ivana, 當時佢仲係唱緊商場show! 個樣仲係好似bb咁 , 又男仔頭!

有興趣既可以到now.com.hk , click
"主頁 > 音樂 > 綠咖啡音樂派對2 " 當中有佢地既mini live!
其中仲有 Ivana 把戲原裝既英文版"just in case!

(有時間既都黎我 blog "二月 2006 號" 望望, 我都發表過我既心跡嫁!)

晶哥 said...

灘叔,你好!

追o左你個 blog 好耐,今次係第一次留言。

我非常認同你對王菀之o既觀感;雖然我只係可以透過電視同電台接觸到佢,不過我都覺得佢好得意同過癮。

亦有o的深藏不露 feel。

Anonymous said...

我之前鐘意王苑芝係因為覺得佢好叻..
唱歌又好聽..
到以家...我覺得佢個人好可愛...
就更加鐘意佢
如果佢真係有拍喜劇...我一定會入場支持!
好可惜我每次都無機會去睇森小既歌劇團~"~

Anonymous said...

我都好鐘意佢,好呀好呀....搵佢拍戲啦,我覺得佢會紅嫁..

另外我都好欣賞你,你都一定會紅...

多你個"mo"

Anonymous said...

果集他他他`~~ 佢唔多野講,但每一句說話都笑到我甩肺`~~~
呢D真係好女仔來`~~ 唔多野講,但句句笑爆~~邊度搵?

Anonymous said...

uncle beach...
你係度個角色比佢先好ar~~
平時聽佢講野...真係極度過癮。
今年又冇機會去睇big nose。
如果有得比佢做戲....
佢一定會比到d驚喜我地。
佢ge驚喜就係佢ge一舉一動,
都比到d feel我地。

p.s:我一直都覺得佢好似翠兒(黃色個隻雀仔ar)

Anonymous said...

Very agree with you ar!!! I watched Big Nose and she was so so so funny. She was even the best performer amount the whole team, I mean it, she was the best commedian!! Very looking forward to see her further performance!!! Very talented performer no matter in music field and play field!!

Anonymous said...

ivana wong isnt pretty yet she's not ugly. she's okies looking. is appearance everything? i mean, just look at the hk music industry. there are probably a few artists who have a combo for talent & appearance. (ie. faye wong)

ivana wong is talented. she can compose & sing very well. she can hit the top notes w/o going out of tune.